Gå til innhold

Fikk vannfast maling til barnerommet!!!!!!Kan den byttes??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte den i går på vei hjem fra jobb,var litt stresset så jeg så det ikke før jeg kom hjem.

Sa til hun bak kassen som hjalp meg at jeg skulle male barnerommet til datteren min.Hun spurte hvor mye jeg trengte og jeg pekte på den nye Sense malingen som er på 3 liter.Så tittet jeg meg rundt for å finne det andre jeg trengte,betalte og dro. Når jeg skulle male på kvelden så jeg det var vannfast til våtrom.....og det står at på lokket "Byttes ikke".

Hva gjør jeg liksom? Kanksje hun trodde jeg skulle male baderommet til datteren min.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo fått ett helt anna produkt enn det du ba om, så da hadde jeg tatt med meg malingen og krevd ny!!!

Men når det er sagt, oljemaling er ikke lengre oljemaling som det var før... Kom nye regler i fjor på ka det kan inneholde.

Samme gjelder den gamle vannbaserte malingen som var før... den var faktisk "mere skadelig"... det pga den ikke luktet, så mange glemte å lufte godt nok!!!

Skrevet

for vi malte gangen vår nede med vannfast til panel og det lukter enda etter nesten 1 uke.Blir irritert på meg selv siden jeg ikke sjekket i butikken og hun dama kunne jo spurt om det var til badet?Jeg spurte henne også om jeg kunne bruke pensel som jeg hadde brukt på vannfast som stod i whitesprit på vanlig maling,da sa hun at det er best å kjøpe ny.Så hun kunne jo spurt allerede da hva jeg skulle ha maling til

Skrevet

Sjølv om den er til våtrom, så treng den ikkje vere farligare enn anna maling. Sense er jo godkjent av astma og allergi forbundet, er den ikkje?

Kva står det at den kan tynnast eller vaskast vekk med? Står det vatn, så er malinga vannbasert, og like ufarleg som anna maling(som ikkje er beregna til våtrom).

Du betalte kanskje litt meir for den til våtrom, men ellers liten forskjell:)

Skrevet

skal tynnes med vann tror jeg det står.....eneste jeg fant noe på.Det er ikek sense malingen som jeg pekte på ,men fikk Lady til våtrom

Skrevet

Det er bare å dra å bytte, det er butikken som har gjordt feil, ikke du:)

Skrevet

tenkte siden det står på den at den byttes ikke.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...