annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Herregud jeg skjelver!!!!!!!!!!! Begynte å spotte forrige torsdag ettermiddag, blødde moderat i 2 dager og spottet i 3 dager til..Testet svakt positivt med vanlig cb på mandag ettermiddag. Og nå viser altså cb digital GRAVID:o) Jeg er så lykkelig:o) Vet nesten ikke om jeg tør å tro på det..helt uvirkelig,,
ønsker sårt en spire Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Ååh gratulerer masse masse eg og vil være gravid no... :-P
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Gratulerer,godt å se at det er noen som får det til kjapt Lykke til.
Bare blåbær Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Åiiij. Gratulerer så mye... Heldiggris!!!!
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2009 Takk for gratulasjonene folkens:o) Håper bare at spiren sitter i 9 mnd! Tror det har gått bra ifht blødningene i og med at jeg testet negativt den dagen jeg begynte å blø (6dager siden), og testet positivt i dag.. Ønsker dere alle lykke til og håper vi sees på 1.tri snart:o)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 hei å gratulerer!! så utrolig uventet da siden du fikk "tr" på besøk:) meeen jeg har hatt det akkurat slik du beskriver dine blødninger.....hmm.. går på pergo jeg da så kanjo være det som gjør det... men hadde du murring i magen,ømme bryster osv?eller bare følte du det på deg at det var en liten ugle i mosen?;)igjen gratulerer!!lykke til!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 hei å gratulerer!! så utrolig uventet da siden du fikk "tr" på besøk:) meeen jeg har hatt det akkurat slik du beskriver dine blødninger.....hmm.. går på pergo jeg da så kanjo være det som gjør det... men hadde du murring i magen,ømme bryster osv?eller bare følte du det på deg at det var en liten ugle i mosen?;)igjen gratulerer!!lykke til!
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2009 Hei SIMSALA*BIM Ja det var litt uventet ja..testet jo negativt den dagen jeg startet å blø.. Har ikke hatt så mye symptomer nei.Ikke ømme bryster eller noe. Men fryser veldig mye!!! "mens" var jo annerledes, det var jo litt mindre blødning enn vanlig og hadde ikke menssmerter..også føler jeg meg annerledes i kroppen:o) Gooood følelse ja:o) Tror enda ikke det har gått opp for meg, hehehe..håper spiren klorer seg fast da..har bestilt legetime til neste onsdag så da får vi se hvordan det går:o)
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2009 SIMSALA*BIM Har forresten hatt murringer/stølhet i magen nesten hele tiden fra el..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå