Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 for at jeg ikke viste om disse sidene da jeg fikk barn første gangen! Da hadde jeg blit vettaskremt! For i følge mange av trådene her skulle jeg ha blitt meldt til barnevernet, ungene skulle ha dødd i krybbedød eller av feilernæring hvis jeg i det hele tatt hadde fullført svangerskapet. For... jeg har nemlig: -ikke brukt folat før jeg ble gravid -ikke spist omega-3 -har arvet madrass og klær som det sikkert har blitt gulpa på -buker villig mat fra nestle -alle ungene har fått grøt når de var ca 4 mnd -OG mme fra NAN -de har sovet ute i vogna når det er mer enn 10 minus -eier ingen plagg fra nøstebarn eller andre fancy ullmerker -de bruker "vanlige" utedresser, men er aldri kalde for det selv om vi bor på østlandet -og kanskje det aller værste; jeg er fortsatt sammen med barnefar! SÅÅÅ, jeg er jævli glad for at jeg ikke er 20 år og akkurat har fått mitt første barn! Da tror jeg nemlig at jeg aldri hadde fått fler etter å ha lest mye av det tullet som står her inne!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Hehe, er veldig enig med deg!!! (men jeg tok folat og omega 3 da :-))
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Hehe, tror det er en del usikre mødre som får enda verre selvtillit av å lese her... "Ånei, teppet til babyen er strikket med ull fra bånsull. Kan jeg bli anmeldt til barnevernet for ikke å bruke ull fra nøstebarn?"
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 og jeg da, som har latt mini få brød v 5 mnd alder.... Stakkars unge....
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Øøøøi anonym 10:36... er det noe galt med bånsull?? de må jo være minst like dyre som nøstebarn... Ellers er jeg mye enig i hva HI skriver... Men mange ting kan jo være greit å vite da...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Vi har katt, hund og kaniner. Da er det jo garantert at gutten får allergier... For det var det nemlig noen som sa her inne. Håper det ikke stemmer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå