Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har ett problem og lurer på om dette er normalt?! Det er 4 uker siden jeg fødte og har nå sluttet å blø, men det har gått over til en utflod som lukter skikkeli skikkeli ekkelt! Rett og slett råttent!!! Jeg kjenner den igjennom klærne også og føler meg rett og slett utilpass..... Så, er dette normalt, som en del av renselsen??
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Ja, den er vanlig. Husker den som den verste delen etter fødselen. Det går over, men er ikke noe særlig mens det pågår. Desverre
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 hadde den stanken i seks uker. trudde jeg skulle svime av hver gang eima kom opp i tryne på meg hehe. fikk beskjed at det var renselsen. har dessverre ikke no råd for å dekke over lukten men håper kansje noen andre her har det så vet jeg det til neste gang lykke til videre med osen, går nok over snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå