Gå til innhold

Æsj!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett problem og lurer på om dette er normalt?!

Det er 4 uker siden jeg fødte og har nå sluttet å blø, men det har gått over til en utflod som lukter skikkeli skikkeli ekkelt! Rett og slett råttent!!! Jeg kjenner den igjennom klærne også og føler meg rett og slett utilpass..... Så, er dette normalt, som en del av renselsen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den er vanlig. Husker den som den verste delen etter fødselen. Det går over, men er ikke noe særlig mens det pågår. Desverre :(

Skrevet

hadde den stanken i seks uker. trudde jeg skulle svime av hver gang eima kom opp i tryne på meg hehe. fikk beskjed at det var renselsen. har dessverre ikke no råd for å dekke over lukten men håper kansje noen andre her har det så vet jeg det til neste gang :)

lykke til videre med osen, går nok over snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...