Gå til innhold

Hvis ikke jeg får mensen i dag.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...tar jeg en test. Aner ikke om jeg håper på mens eller ikke; litt blandete følelser. Har IKKE forsøkt å bli gravide, men var litt "uheldige" denne perioden, så muligheten er absolutt tilstede. Har vært mye kvalm i det siste, og stikkninger nede på venstre side av magen, spes. Meeen det kan jo være innbilt fordi jeg har tenkt en del på det. Etter mine beregninger skulle mensen kommet i går, men det gjorde den ikke selv om den normalt er pinlig nøyaktig hver 28. dag. Meeen det kan jo være fordi jeg peser med det....?

Herlighet...jeg håper ikke jeg er gravid!

Herlighet....jeg håper litt at jeg er det likevel!

......blir gaaal. Egentlig passer det litt dårlig om jeg skulle være gravid nå, i og med at jeg søkte studier i forgårs og har tenkt å komme i gang fra høsten av. Men på den annen side; det ville jo unektelig vært en god nyhet også!

...jaja.... nytter lite å tro noe som helst før mensen eller evt. test kan avkrefte/bekrefte noe. Måtte bare skrive ut tankene mine... tenker jo pokker meg ikke på annet, så nå vil jeg bare vite :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Og du vet, det er aldri et passende tidspunkt å få barn på... Død, skatt og barnefødsler, det passer aldri!

Lykke til., håper du får resultatet du håper aller mest på=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...