Gå til innhold

Noen som har erfaring med bilstolen Izisleep?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes den ser så genial ut, men så har jeg sett ett sted at den stroppen mellom beina ikke er regulerbar, og dermed blir veldig fort for stram. Noen som vet mer enn meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forhandler av Besafe bilstoler og vil absolutt anbefale deg stolen. Alle seler er regulerbare og dette er eneste stolen på markedet som kan legges flatt med ryggen(ute av bilen). Den er tyngre enn flere av sine konkurrenter, men det blir uansett ikke sånn at man går å bærer så lenge på en slik stol, og den er romslig nok til at barnet kan bruke den lenger enn f.eks Graco og Maxi Cosi. Den kan også brukes på alle vognunderstell som har Travelsystem/isofixfeste:)

Skrevet

Det at den er så tung er et absolutt minus med dette setet. Det at den har liggestilling er bra hvis du har tenkt å ha den festet på vogna, ellers har det ingen hensikt for den kan ikke være sånn i bilen, så da må du tenke på behovene dine i forhold til hvordan du kommer til å bevege deg med bil/vogn etc. Jeg brukte sjelden å sette setet på vogna, syns det var bedre å ha barnet i vogna når jeg skulle på shoppingsenter etc. og skal man bare kjapt inn i en butikk så tar man setet i hånda og da teller hver kg... husk at du skal ha en tungt barn oppi der også.

Jeg vil heller anbefale Britax Rømer Babysafe plus. barnet ligger/sitter kjempe godt i det, det har kommet ut best i test flere ganger og har en genial regulering av ryggen/nakken med god støtte. Dette setet kan også brukes lenge.

Skrevet

Vi hadde den til første mann. Men den er altfor tung! Brukte sjelden liggestillingen, da jeg ikke hadde vogn som passet til. Kunne bruke den lenge, men den ble for tett og varm når barnet ble større. Byttet derfor tidligere enn vi kunne gjort i forhold til størrelsen. JEg ville kjøpt en annen.

Skrevet

Blir faktisk slik at man går og bærer litt på disse stolene... i alle fall gjorde jeg det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...