Lotta2010x2012 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Bare lurer på om alle som er her hadde noen symtomer de to første ukene etter el? Og i tilfelle hva? Jeg prøver jo å bli gravid da, men har ingen syntomer, så lurer på om det er no særlig vits å teste, når man ikke føler seg gravid:)
2prinsesserogbim Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Eg hadde masse symptomer fra ca 1 uke før IKM.... Og følte meg også gravid... Kan du ikkje vente å sjå om du får mensen først da? Skjønner liksom ikkje vitsen med å teste før IKM og bruke mye penger på det når en liksågodt kan vente til for å sjå om mensen dukker opp først
Lotta2010x2012 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 Det er sant, men er jo litt moro å teste litt synes jeg:) Og så jobber jeg med kjemiske stoffer som ikke er bra, og så fort jeg blir gravid får jeg svangerskapspenger eller blir flyttet til en annen avdeling hvis dem har mulihet til det. Så for min del vil jeg gjerne vite det så fort som mulig:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 jeg var bare skikkelig trøtt fra en uke etter el... vanligvis har jeg ømme pupper mellom el og ikm, men når jeg ble gravid var kun brystvortene litt ømme når jeg tok på dem... man trenger ikke ha noen symptomer før ikm...noen går jo et helt svangerskap uten symptomer også;-) jeg er selv testoman...så jeg ville testet hvis det bare er noen dager til ikm;-) lykke til!!!
Kasandre Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 eg har nettopp testa positiv og eg kjenner nesten ingenting! kun litt øm rundt brystene og tett i nesen. Fikk sjokk når eg fikk positiv test, hadde ikkje trudd det for å sei det sånn:)
Lotta2010x2012 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2009 Hehe, mange takk:D Det er jo liksom en del av prøvinga og spenninga og teste litt synes jeg:) Og jeg blir ikke så veldig skuffet når den blir negativ, jeg er jo bare i 2. pp... Men håper, håper:D Tar en test på fredag, har ikm den 8...
Lotta2010x2012 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2009 Ååååå, gratulerer så mye:D Og lykke til:)
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Jeg hadde ikke noen symtomer i det hele tatt, fant ut at jeg var gravid ved at mensen ikke kom, etter 10 dager tok jeg en test.... Lykke til
harlekinia Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Hei, jeg er 11+ og har ikke ett eneste symtom på graviditet eneste er muligens at jeg er trøtt og sliten. Mine to forige svangerskap var også uten symptomer (bortsett fra svimmelhet i det ene). Så det er fult mulig å være gravid uten at man har de klassiske tegnene. Lykke til
Lotta2010x2012 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. februar 2009 Mange takk allesammen! Er godt å høre at ikke alle har symtomer, for da er håpet fortsatt der:)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 5. februar 2009 #11 Skrevet 5. februar 2009 Mine symptomer var menslignende smerter, men de var ikke smerter, mer "rare" murringer nederst i magen. Var helt sikker på at mensen var på vei, men så kom den aldri... Testa pos 2 dager over IKM.
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 5. februar 2009 #12 Skrevet 5. februar 2009 I hele forrige uke hadde jeg mensmurringer i mage/rygg og vonde pupper. Akkurat som det pleier å være før ikm, bare i dobbel dose omtrent. Det jeg ser nå, som kanskje er symptomer: Trøtt! Jeg la meg veldig tidlig alle dagene i forrige uke + at jeg er ofte sulten. Jeg er aldri sulten til vanlig, så jeg ble litt forvirret av det. Trenger ikke spise mye, bare må ha noe litt ofte.. I går testet jeg, ca. 3 dager over ikm, og testen ble positiv umiddelbart. Jeg har hatt bittelitt uregelmessige sykluser, så jeg hadde egentlig ingen planer om å teste før minst en uke over. Men.. tenkte veldig på hvor trøtt og sulten jeg hadde vært i tillegg til at jeg nøt kombinasjonen av kaffe og ostepop på lørdag.. (som høres ut som en aldeles pussig mix, men jeg kan gjerne ta litt til..) :-)
Lotta2010x2012 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 6. februar 2009 Hehe, så moro! Gratulere så mye:D Kaffe og ostepop ja, hørtes ut som en kombinasjon for gravide:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå