Gjest Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Grrrrr Hvorfor kommer ikke håndverkere nå de sier de skal komme? Jeg ventet mange timer i går. I dag skulle han komme kl 8.00 og har enda ikke dukket opp! Tror de ikke folk har annet å gjøre enn å vente på dem?! Føler meg som i fengsel mens jeg venter, tar meg fri mens timene går, ingen dukker opp og jeg kan ikke forlate huset. Og vi må få dette ferdig nå! Noen med samme erfaring? Noen som har opplevd at håndverkere dukker opp til avtalt tid?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Jepp - elektrikere feks som avtaler klokka ni og kommer nærmere 11... Hadde det ikek vært for at jeg var sykemeldt da de skulle komme (og dermed måtte evt tatt fri fra jobb) hadde jeg ringt når det var et kvarter over tiden og forlangt prisavslag så lenge de ikke kom på tiden. Forbanna irriterende. En ting er at de kanskej har mye å gjøre, men en liten telefon for å gi beskjed om forsinkelse koster ingenting!
Monstermamma Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 BELIEVE ME; I KNOW!!!!!! Vi har pusset opp kjøkken og spisestue i høst, aner ikke hvor mange sure tlf jeg tok til snekkerfirmaet, hadde de bare ringt!!! Utrolig respektløst å behandle kundene sine på den måten! Noe bra som kan komme ut av finanskrisen er at denne delen av befolkningen blir litt mer ydmyke!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå