Gå til innhold

Endelig kom snøen her:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper vi får noen dager med snø nå, har ikke kommet noe særlig til nå da, bare ett par cm, ikke det en gang. Men det snør akkurat nå så håper og tror det kommer mer!

 

Idag er selvfølgelig gutten min hjemme fra skolen og er syk, så håper han blir fort frisk og får kose seg litt i snøen han også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker også godt snø! Heldigvis bor vi på et "snøsted" der snøen ligger lenge. Nå snør det lette fnugg som garantert resulterer i glatte veier, men også mye glede for store og små. Gutten min skal ha skidag på skolen i morgen så det passer bra med nysnø!

 

God bedring til gutten din!!

Skrevet

Snør litt her også nå, har vært ute i over 1 time å gått på skikarusell, og mens vi var ute har det snødd kanskje 1 cm. Håper det kommer masse snø nå, det trenger vi, jeg bor også på et "snøsted", men så lite snø som det er nå har det ikke vært på årevis. Var speilhålke i skisporet nå.

Skrevet

Nå har vi hatt vårvær ei stund, og det har vært godt! Men i morgen er det meldt snø, så da får vi se :-)

Jeg er glad i snø for det blir jo så mye lysere og finere :-) Også er det så gøy å leke i snøen.....hehe

Skrevet

Off jeg bor på ett regnsted (ikke Bergen hehe), så nå har regnet overtatt og regnet vekk nesten hele de 4 cm som hadde kommet. Hadde meldt snø noen dager nå så hadde håpet det skulle komme en del denne gangen.

 

Husker når jeg var barn, da hadde vi mye mer snø. Hadde perioder der snø lå lenge, og vi kunne gå på ski og bygge snø huler, snømenn snølykter osv. Har så lyst at barna mine skal få oppleve det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...