2flottebarn;) Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Noen som kan anbefale leie av hus/leilighet i spania, gjerne området alicante/murcia. Vil gjerne leie, men hadde vært kjekt med referanser på hus/leiligheter/byråer som noen har leid/brukt!
Slumdog Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Naar er den aktuelle leieperioden? Kan hende jeg vet om noe, men er ganske fullbooket der naa..
sigg Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Vi har vært endel i Spania, da i en liten by som heter Guardamar. Ligger ca 30 min kjøring sør for Alicante og 15 min nord for Torrevieja. Kan altså fly både til Alicante og Murcia. Det er mye til utleie i området, kanskje vanskelig å orientere seg.... Her er en link som du kan sjekke ut: http://www.spaniasommer.com/spaniasommer/Default.aspx?catId=96
2flottebarn;) Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2009 Tusen takk for svar. Så fin ut den linken, skal se mere der. Vi tenker ev å reise en måned, slutten av august eller starten på september. Regner med temperaturene der er greie da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå