Nummer1 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Eg kastar framleis opp - heldigvis har det roa seg litt, så i staden for heile døgnet, kastar eg no berre opp om morgonen. Men det er ganske fortvilande likevel. Eg orkar ikkje vera kvalm lengre!! Eg er 13+5...er det andre som var kvalme utover det, men som vart betre likevel? Eg er redd eg kjem til å spy heilt til fødselen!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Jeg er 18+0 og kaster fortsatt opp. Heldigvis har det blitt bedre og kaster stort sett bare opp på formiddag nå i motsetning til hele dagen tidligere, men er fortsatt noe kvalm i perioder på dagen. Formen varierer veldig fra dag til dag. Har begynt med akupunktur i håp om at det skal hjelpe, men har ikke merket så mye forskjell etter disse 3 første behandlingene
Mammsenvokser Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Tydeligvis ikke enda for min del i alle fall, er 16+1. Men som Turbotrollet er det heldigvis blitt litt bedre, men er ganske mange timer i løpet av døgnet der kvalmen er sikkelig intens. Tidligere var den der 24 timer i døgnet, så har trua på en endring nå Virkelig på tide synes jeg!!
Fallerifallera Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Sist gang gav den seg helt da jeg var 8 mnd på vei... Men jeg slutta og kaste opp v kanskje 5 mnd. Dene gangen gav den veste kvalmen seg v uke 13-14!! Jeg var så desperat at jeg prøvde healing! Slutta helt og spy to dager etterpå. Mulig det var tilfeldig da. God bedring, føler virkelig virkelig med dere!!! Det er pyton å være så kvalm!
Snuppa & llillebror Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Sist var jeg ikke kvalm en eneste dag, fikk jente. Nå er jeg kvalm fortsatt, i uke 25, venter gutt...
Nummer1 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2009 Merkar at det er ei trøyst at eg ikkje er åleine - sjølv om eg ikkje unnar nokon å vera kvalm og kasta opp. Eg klamrar meg til håpet om at eg blir kvitt det her! Skal til akupunktur i morgon, og håpar det hjelper! God betring damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå