Giftmamma med2jenter Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 går hjemme og er sykemeldt pga bekkenløsning, så tenkte jeg skulle være flink å forberede middagen tidlig i dag.. men trenger tips.. er så lei alt det "vanlige"...
power puff Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Jeg og samboern har vært sammen i 9 år i dag! så her blir det 3 retter i dag, skal koooose oss På menyen står: reker, avokado med rømmesaus til forrett. kveite men stekt asparges, spinat og ovnsbaktepoteter til hovedr. og sjokolade cremebrulee til dessert. gleder meg...yum yum....
Renate :-) Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Jeg skal ha koteletter og grønsaker i leirgryte idag, det er så utrolig enkelt og kjempe godt men da må du ha leirgryte da...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Heii Lille my! Alt bra? jeg har ingen middagstips jeg, hihi.. Sliter igrunn med å finne inspirasjon til middager selv, det blir lett det samme.. Men Renate! Hvilke greønnsaker bruker du i leirgryta?
line_n & sara Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 fiskesuppe, laga av fiskekraft og fløte! mmmmm!!
tommeliten og lillemy Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 røkt kolje med bacon, gulerøtter og kokte poteter!
Giftmamma med2jenter Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2009 tja, bortsett fra et skranglete bekken så er vel alt bra:) Med dere også eller?
Renate :-) Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Poteter, gulrerøtter, kålrot, sellerirot, purre og løk.... Ja det var det jeg kom på i farten at jeg har brukt iallefall :-)
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 I dag skal vi ha fisk, ris, brokkoli og gulerøtter.
fox`y Skrevet 4. februar 2009 #10 Skrevet 4. februar 2009 her blir d fiskeboller i hvit saus m/raspa gullerøtter og flatbrød. 3 åringen som har bestilt:)
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 4. februar 2009 #11 Skrevet 4. februar 2009 Vi skal ha stekt ris med kyllingbiter, smårettskinke, eggerøre, brokkoli, gulrot, minimais, bønneskudd, purre ++ med soyasaus til.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 4. februar 2009 #12 Skrevet 4. februar 2009 Fiskeboller i hvit saus med kokte poteter og gulrøtter til og stekt bacon..
celodi Skrevet 4. februar 2009 #13 Skrevet 4. februar 2009 Vi skal til mamma og pappa og spise i dag.Vet ikke helt hva vi får,men jeg ønska meg fiskeboller,så blir kanskje det=)
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 4. februar 2009 #14 Skrevet 4. februar 2009 I dag blir det hjemmelagde kjøttkaker, med poteter, erterstuing gulerøtter og brunsaus.
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 4. februar 2009 #15 Skrevet 4. februar 2009 I dag skal vi spise kjøttdeig og spaghetti, både jeg og lillegutt elsker det
murmelmamma Skrevet 4. februar 2009 #16 Skrevet 4. februar 2009 vi skla ha naturris, steikt kyllingkjøttdeig og masse grønnsaker sammen i en gryte..... det er gode saker...veldig enkelt..og godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå