Gå til innhold

Krem til såre brystvorter?


Mrs Gloomy er fødeklar!

Anbefalte innlegg

Tenkte eg skulle vere føre var og kjøpe inn ein god krem til såre brystvorter og putte i sjukehusbagen. Veit av erfaring at eg treng dette allereie på sjukehuset. Nokon som kan gje meg eit namn på ein krem som duger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp PureLan, liten gul tube på apoteket, det er rent lanolinfett og er effektivt. Veldig drøy, og kan brukes til tørre vinterlepper senere, danker ut alle leppepomader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som alternativ til Purelan (som jeg ikke likte så godt selv fordi den er litt klissete og hang fast i ullinnleggene mine) har du Unguentum. Fikk den på sykehuset sist og har kjøpt ny tube nå. Skulle du få sprekker også er Simplex øyesalve bra (fikk også denne på sykehuset sist gang) og ikke farlig for baby heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å være slem, men jeg å prøvde morsmelk. Det gjorde ingenting for meg. Brukte purelan, jeg. Har ikke hørt om alle de andre. Men så leng de ikke lukter el smaker noe spesielt, men holder godt på fuktigheten, er de jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, husker at PureLan hang igjen i ammeinnleggene og var klissete, har ikke hørt om Unguentum, det skal jeg sjekke ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Du kan forsøke med en meget bra, naturlig hudkrem som heter Egyptian Magic - den er basert på bl.a bivoks. Gir meget rask og god effekt på bl.a. sår og øm hud på og rundt brystvorten.

 

Ved amming:

Er helt ufarlig og velsmakende for babyen da den kun inneholder produkter av honning.

 

www.egyptianmagic.no

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ekte honning i den? babyer under 1 år skal jo ikke ha honning, kan være farlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...