jordbær mathilda Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Jeg holder rett og slett å bli gal av å være sykemeldt. Være hjemme dag inn og dag ut,uten noe særlig voksenkontakt.Barna er på skole og i barnehage. Kan jeg f.eks.drive litt med homepartyes,eller er det helt fy..fy..når en er sykemeldt.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Det kommer an på hva du er sykemeldt for. Dersom du er oppegående nok til å reise rundt hadde jeg gjort det. Jeg gikk sykemeldt i en mnd pga svimmelhetsanfall men reiste alikevel ut og gjorde ting da jeg følte meg frisk nok til det. Jeg jobber i fam.bhg så jeg turte ikke være alene med barna dersom jeg skulle bli dårlig. Det er noe annet når du bare har deg selv å ta vare på. Er du frisk nok til det så hadde jeg reist ut. God bedring! )
~Roskva~ Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Hvis man har to jobber, er det fint mulig å være sykemeldt fra én av dem, men ikke fra den andre. Ring NAv og spør, så er du helt sikker :-)
jordbær mathilda Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2009 Ja for høre med nav. Dette er ikke noe jeg har gjort før,men tenkte det kanskje kunne være et lite avbrekk et par ganger i uka...man blir jo nesten deprimert av å være hjemme over lengere tid. Jeg er sykemeldt etter en skulderoperasjon,og nå misstenker de at jeg muligens har fått frozen shoulder i tilegg...blæ....er ikke praktisk mulig å gå tilbake i jobben min.Driver egentlig en familiebarnehage!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå