Gå til innhold

Er dette lov?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder rett og slett å bli gal av å være sykemeldt.

Være hjemme dag inn og dag ut,uten noe særlig voksenkontakt.Barna er på skole og i barnehage.

Kan jeg f.eks.drive litt med homepartyes,eller er det helt fy..fy..når en er sykemeldt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hva du er sykemeldt for. Dersom du er oppegående nok til å reise rundt hadde jeg gjort det. Jeg gikk sykemeldt i en mnd pga svimmelhetsanfall men reiste alikevel ut og gjorde ting da jeg følte meg frisk nok til det. Jeg jobber i fam.bhg så jeg turte ikke være alene med barna dersom jeg skulle bli dårlig. Det er noe annet når du bare har deg selv å ta vare på. Er du frisk nok til det så hadde jeg reist ut.

God bedring! :o)

Skrevet

Hvis man har to jobber, er det fint mulig å være sykemeldt fra én av dem, men ikke fra den andre.

Ring NAv og spør, så er du helt sikker :-)

Skrevet

Ja for høre med nav.

Dette er ikke noe jeg har gjort før,men tenkte det kanskje kunne være et lite avbrekk et par ganger i uka...man blir jo nesten deprimert av å være hjemme over lengere tid.

Jeg er sykemeldt etter en skulderoperasjon,og nå misstenker de at jeg muligens har fått frozen shoulder i tilegg...blæ....er ikke praktisk mulig å gå tilbake i jobben min.Driver egentlig en familiebarnehage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...