Superlis Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 til alle dere her inne:) Her prøver vi og starte dagen på en rolig måte, med mor foran dataen mens mini sitter bak ryggen min og "knyter" håret mitt. Han har masse og fortelle for tiden, og lever seg inn i det meste son skjer, her er vi seler, sauer, ulver, starwars,speidermann og mamma sin skatt alt på engang. Snart tre år...nok en herlig alder:) Håper alle som er på jobb, alle som er hjemme, på skole, på shopping, er syke, spreke, muntre, med hodepine og med og uten kald kaffe, at dere alle får det beste ut av dagen og skaper dere noen gode minner!! (Nå sier mini at han vil ut herfra, vil fakstisk i barnehagen nå eg:)) Vi får finne noe frokost og litt varme ullklær, og starte dagen ) Ha en flott dag!!
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Takk du =) Her sitter mor på nett mens min mini faktisk sover ennå...=D Å jeg lar han det.For denne lille stunden når di andre er dratt på skolen er min fritid.Akkurat disse små stundene er di som gir meg litt overskudd og innsamling av gøts for resten av dagen. Når han våkner går det slag i slag til jeg stuper i seng,helt kake.. Planen min er å strikke litt mens jeg tenker på alt jeg burde ha gjort i dag ;o) Men vet at jeg må prioritere motsatt. Ha en fin dag du også.Tror jeg skal ta med lilletrass ut i sneen senere. Han sier ikke mange ordene,men her en kveld kom det "mer brus"..kremt.. Så en dag har jeg vel en skravlebøtte jeg med =)
♥Snulder Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Ønsker deg en flott dag også! Jeg har levert Tutta i barnehagen og skal avgårde på venninnebesøk! Gleder meg... for vi har ikke sett hverandre siden oktober:=)
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Takk for det :-) og i like måte :-) Dagen har vært bra så langt, vedlig effektiv faktisk : -) Så får vi se om det blir en avslutning på treningen, .......eller i soffan ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå