lÅktiHaUDe Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 hvordan går det nå? Er litt spent på om det ble noe hjelp å få med legen. Ene jenta vår har melkeintoleranse og den andre har melkeallergi.. Den minste er også plaget med en del eksem og hun har alvorlig astma, har nå holdt på med dette i over 9 år. Føler jeg begynner å kunne litt nå hehe Var også på Voksentoppen og fikk lære en del der. Så tenkte at du må bare spørre om du lurer på noe, for jeg ser at der var ikke mye aktivitet inne på allergi siden.. Vi drar til legen nå i formiddag for å teste minste jenta videre mot cøliaki osv.. men det kan være at hun det er melkeallergien som har kommet sterkere tilbake, uff man får håpe på det beste Som sagt bare spør, men ikke meningen å snoke. Jeg er ikke utlært men har plukket opp litt på veien vi har måttet gå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå