Gå til innhold

Alle jenter elsker gratis ting.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er hvis kommet mange forslag til gratis ting. Kan vi ikke prøve å samle alle forslagene her?

Jeg vet om

-Rimi-pakken

-Pamerspakken fra Apotek ettellerannet...(husker ikke hvilket)

-Liberoklubben (som skal hentes på LIndex)

Er det flere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.gjerrigknark.com/index.php?cat=13

Her er forøvrig mer gratis enn bare babyting også :o)

Er forresten gratis Angelcare bleiebøtte på Barnas hus for oss som har 3mnd eller mindre til termin, eller fødte for inntil 3mnd siden.

Skrevet

Fører ikke alle disse gratistingene til at man får en haug med telefoner, mailer og tilbud i posten om alt mulig? Tror ikke dette er verdt det jeg..

Skrevet

Jeg har reservert meg mot telefonsalg uansett og har aldri fått en eneste telefon. Fra Barnas Hus får jeg mail med kundeavis (men det ville jeg gjerne hatt uansett), ellers har jeg ikke fått noe. Apoteket får jeg ikke mail fra engang, ei heller Rimi.

Kom forresten på at Weleda også deler ut miniprøver på noe av det de har - er det weleda.com man må inn på tro?

Skrevet

Gratis er fint, men jeg har blitt advart av en venninne om at Foreningen for (mot?) krybbedød kjøper personopplysningene man gir når man får den gratispakken fra apoteket, og så ringer de deg opp et par uker etter fødsel. Jeg har ikke så mye sans for det opplegget der, så jeg greier meg heller uten de gratispakkene.

Skrevet

foreningen mot krybbedød ringer deg uansett om du får gratispakker eller ei. og synd å si det, men de er ikke hyggelige! satt på jobb når ei venninne som var høygravid fikk telefon fra dem, hun satte på høytaler, og det vi hørte var helt utrolig. snakk om å true nye mødre eller dem som skal bli mødre! vi er jo som kjent ganske emosjonelle rundt den tiden, og det disse menneskene sier og gjør er et rent overgrep. helt forferdelig, var det. så jeg er forberedt på å bare legge på røret før de får begynt å snakke. for jeg vet at den tiraden de kommer med, er ikke lett å mottstå når man er litt uttafor... skamme seg, burde de...

Skrevet

Det stemmer. Kom på det nå. Det er 6 år siden siden sist baby her, men jeg kom på sjokket for 10 år siden, da første mann var noen uker. Å jeg fikk telefon fra foreningen mot krybbedød. De gjør jo en fantastisk jobb, og er så viktig. Men jeg likte ikke den telefonen. Men får den vell denne gangen også.Men er bedre forberedt nå.

Skrevet

det ringte noen her en dag til meg å spurte om støtte til noe.. å da tilbudde eg de om å kjøpe eine huset som eg skal selge så kunne vi diskutere saken etterpå..

Skrevet

Ja den foreningen ringer uansett,og hun som ringte meg siste gangen var steinfrekk!!

Jeg har faktisk fått kunde avisen fra rimi etter jeg bestillte den pakken,men det gikk an å krysse av for å ikke få flere så det var ikke noe problem...Libero klubben sender også ut mail,men der står det av og til noe interesant dessuten er det ikke ofte,så det går an å leve med:)

Skrevet

Vedr apotekpakken - er det noen av dere som har fått denne? Får man den i posten, eller får man en beskjed om at man kan hente den? Fikk lapp ang RIMI-pakken her om dagen, ca 2 uker før termin. Rimi var da self tom for slike pakker... Jaja!

Skrevet

mener d kom opp et ark som man må skrive ut på apotek pakken. men ha ikke bestillt den enno denne gangen.

rimi sender vel ut en hente lappe i posten når man kan hente pakken. er et par uker før termin.

Skrevet

Jeg har fått apotekpakken :)

Jeg bare spurte etter den da jeg var på apoteket for å handle jeg...

Skrevet

Man kan reserver seg fra telefon salg, også fra "veldedige" organisasjoner.. Jeg er gjort det, har ikke fått noen telefoner etter det. Hvis de prøver seg ber jeg om å snakke med en overordnet da de bryter norsk lov...

Det lønner seg ikke å være "snill pike" ;)

Skrevet

Glemte å legge ved linken: www.brreg.no/oppslag/reservasjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...