Mayken Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Har nesten ikke sovet i natt, har hatt så mye mensmurringer at det har vært umulig. Verket noe helt vannvittig, bak i ryggen og nedover i beina både på fremsiden og baksiden, gav seg heldigvis etter hvert, men det var jammen meg ikke noe godt. Håper jeg får sove litt på dagen i dag, er stuptrøtt nå.
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Huff da, ikke særlig behagelig nei! Har selv våknet ørten ganger pga kynnere i natt og de ser ikke ut til å gi seg gitt! Vi får slappe av i dag og prøve å sove litt i dag vi da!
Mayken Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 Ja, vi får forsøke å slappe av. Sikker på at det bare er kynnere du har?
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Ja, er rimelig sikker på det altså. De forandrer seg ikke eller tar seg opp på noen måte i alle fall. Du da? Ikke noe på gang hos deg?
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 uff da, får håpe det skjer noe snart da. er jo helt håpløst at du skal gå å ha det så vondt over lang tid. har jammen vært et plagsomt svangerskap for deg... har selv sovet godt etter at jeg fikk kjøpt den drikken mot halsbrann, men føler meg langt fra uthvilt av en eller annen grunn.. men, men skal vel ikke klage enda, har jo langt fra så mye vondter som deg enda.. ha en fin sove dag, så snakkes vi plutselig!! klem
Mayken Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2009 Ja, må vel ærlig innrømme at jeg synes jeg har fått nok av vondter og plager dette svangerskapet. Men er jo forsåvidt greit da, for da frister det i hvertfall ikke å gjennomføre et svangerskap til. Regner med det er modning det jeg har hatt i natt, for magen har ikke vært noe spes. hard heldigvis. Men kjenner at det murrer bak i ryggen fortsatt. Nå har jeg levert snuppa borti akebakken her vi bor, barnehagegruppa hennes skulle ha akedag der borte i dag, så da sov vi heller litt lengre i dag og koste oss med frokost, så gikk jeg ca 100 meter og leverte henne:) Sånn det skulle vært hele tiden...hehehe. tosmåihuspå1-2-3: så fint at det du kjøpte i går hjalp da, du trenger jo litt god søvn nå fremover du også. Nei, nå finner jeg senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå