Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Som sikkert de fleste har fått m seg, har tulla mi en litt skrudd døgnrytme, og inatt noterer vi hittils "årsbeste", klokka har passert 03.00 og snuppa har nettopp funnet d for godt å ta natta... Vår natt har imidlertid ikke inneholdt ett eneste skrik, og ingen gråt overhodet! Kort fortalt: Kl 00.30: Vi synger "Lillegutt kan spille..", mor sitter på huk ved vippestolen på kjøkkenet, synger for full hals, lager grimaser og prøver å lirke inn tåteflaska i gullets munn, men d er ikke lett, for hun vil helst ikke spise, men bare gurgle m melka og "synge" med... Etter 20 min har vi klart å få ned hele 120 ml, jippi!! (d er ganske mye til henne å være faktisk...). Kl 00.50: Gullet BÆSJER, og gliser fornøyd... Ny bleie. Gullet synger av full hals, som vanlig, på stellebordet (tror hun liker å høre sin egen stemme gjalle veggimellom.. Håper vi ikke vekker pappa, som ligger og sover vegg i vegg, hihi:) Kl 01.30: Vi prøver å sove, men GULPER på lammeskinnet, trekker et lettelsens sukk og smiler av velbehag. Hviner av glede når mor må ta gullet opp for å bytte pysj og vaske skinn. Kl 01.45: Mor lager ny flaske, i håp om at gullet vil spise litt mer. Men nei, gullet bare gliser og vil IKKE ha no mat, for all del. Kl 02.15: Vi prøver å sove, babler litt og roter m smokken, og kl 03.05 sovner gullet TIL SLUTT og mor kan endelig krype til køys... En lang, men humørfylt natt m min lille solstråle, bedre kjent som nattens dronning...
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Oj oj oj jeg tror jeg hadde blitt gal... Men må nesten le litt og, det er jo gøy så lenge de ikke gråter eller er umulig.... Men holder hun på sånn hele tiden? Åssen orker du dette da. hvis hun er sånn hver natt? hehe For hun står vel opp tidlig igjen? Igjen, må nesten le litt, ikke misforstå, men de er jo så søte, hvis de skjønner de kan leke med tålmodigheten....
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 Hehe, ja man må jo bare trekke litt på smilebåndet og se d komiske i situasjonen også, selv om man er aldri så trøtt.. Også er man jo så inderlig glad i babyen sin også, så man klarer jo ikke å bli irritert heller, for de gjør jo bare sitt beste, de søte små! Hun er jo bare straks 4 mnd nå, så d går seg vel til etterhvert..Men denne natta var litt ekstrem, hun pleier vanligvis å ta natta rundt 01 nå da, tross alt...!! Hun sover heldigvis lenge og godt når hun først sovner, så blir greit m søvn, selv om vi da må starte dagen litt seint, men men..D snur vel snart får vi håpe!
Katsi Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Må si at jeg er imponert over humøret ditt i denne situasjonen, det hjelper sikkert å beholde både humøret og roen selv om det ikke kan være lett! Jeg er ikke vandt med unger som ikke sover på natta så da jenta mi var våken fra 24 til 02.30 må jeg si at jeg var både irritert ( ja jeg ble det enda hun bare er 9 uker og søt som bare det!!!) og veldig frustrert. Jeg håper ikke det gjentar seg i natt, men gjør det det skal jeg tenke på dere og prøve å holde humøret oppe jeg også
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2009 Bra! Hvis jeg ikke hadde holdt humøret oppe, hadde jeg nok havnet på en mentalinstitusjon for lenge sida, hehe.. Og etter snart 4 mnd m samme leksa har jeg vel også på en måte innfunnet meg m d, at sånn er d bare og da får man prøve å gjøre d beste ut av situasjonen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå