Stjerna_ Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 hei:) jeg tok test i går bare for å se lissom om det var noe tegn til en liten spire:) så me engang så det ut som det ble et lite kryss oxo ble den pluteslig bare helt hvit..rareste jeg har sett ... den så ut som en helt ny test ikke noe streker ingen ting ikke på det lille vinduet engang:) så dah får jeg bare vente i spenning litt til:) og håpe at det er noe der inne:) lykke tilalle dere prøvere der ute:) vi får håpe må masse baby støv:) hvis dere lurte på hvilken test det var så var det clearblue:)
Dotten Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Oj så merkelig!!?? Vi får håpe den plutselig bare ble vedlig usikker, og tenkte at det er bedre å vise negativt enn positivt.. he, he. Lykke til med neste test og la oss håpe den ikke vingler sånn men bare viser "gravid"
MaMia♡ Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 men hvis det ikke ble noen streker i det hele tatt, ikke i det lille vinduet engang, så betyr det at det er noe galt med testen... når det ikke kommer en strek i kontrollvinduet, så er den ugyldig. ville kjøpt en ny test med en gang jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå