Gå til innhold

reise eller ikke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min kommer fra tyrkia og vi har en datter på snart 4 + venter nummer 2 i mai. min mann vil at gjerne reise til hjembyen dette året siden vi ikke fikk reist i fjor og han vil at vi skal reise alle. men da blir det til at vi må reise i juni for da er det et bryllup som han vil gå i og jeg syns det er feil og reise så langt og til en så varm plass med en baby på bare en måned??? hva sier dere har dere gjort det? hadde dere gjort det? vi har jo egen leilighet og sånn men føler det blir så mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok det vil gå greit for babyens skyld å reise, men jeg -klok av skade (*reiste selv med 1 mnd gammel baby.) ville ikke gjort det igjen. Babyen klarte seg fint den, men det var altfor tidlig for min del..Man har jo ikke engang kommet over barseltiden, man trenger fred og ro -få i gang amming skikkelig, bli kjent med babyen.Kanskje er ikke soverutinene ordentlig i gang igjen..Nei, jeg ville ventet til babyen var minst 3 mnd gammel, da begynner stort sett de fleste babyer og mammaer og stabilisere seg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...