♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Lilesøster har akkurat fått flaske for første gang, og hun drakk fint=D Men er det kanskje dumt å la henne prøve flasken allerede? (litt over 3uker). Egentlig skulle jeg spørre om: det er 90ml igjen i flasken nå, og hun er mett... Kan jeg sette flasken i kjøleskapet og la henne få resten imorgen? Hvor lenge kan den i såfall stå?
LilleTrilleMille Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Mm kan stå i 1 døgn i kjøleskapet. Du bør ikke lagre rester av melk som har vært varmet opp og gitt til babyen da det er større sannsynlighet for bakterieutvikling i melken. Hvis du har tenkt å fortsette å amme og hun sliter med teknikken så er det kanskje ikke så lurt, men har hun god ammeteknikk så er det ikke noe i veien for hverken flaske eller smokk.
It's all about me Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Venter du for lenge med å teste flaske kan det tenkes at hun neketer å ta den. Jeg har lært av mine feil. Førstemann pumpet jeg på morgenen og ga ekstra på kvelden fra han var 3 uker, han elsket alle flasker. Andrejenta ventet jeg et par måneder med, hun tok ta ikke flakse før hun var 5 mnd var da ekstremt selektiv på hvilken flaske hun aksepterte. Drikker de ikke alt må det som er igjen i flaska bare kastes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå