kariin11 Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 har noe jeg lurer på ang hvordan min unge kommer til å se ut.jeg som liten var knall mørk ogbrun.senere veldig lyst hår.og veldig glå\gråe øyner.nå i alder av 28 år har jeg mørke lange øyevipper.og blir fort brun.min mann født med lyseorange hår og blå øyer.nå har han lyse øyevipper og lyse tynne bryn.rødskjære i sjegget.og brunt hår.med litt rød skjære.da jeg lurte på er om hvordan den ungen kommer til å se ut..rart å tenke på..hadde ikke gjort noe om den ble rødhåret.men er jo litt greiere får barnet å ha litt mørkerepigmenter..men hvordan er det da..mora til pappan han er rød høret.faren er brun håret.hva er odsa får at min unge blir det?ingen på min side er rødhåret..
Den lille blå smurfen Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Skjønner hva du mener, det er det som er spennende med å være gravid! KAn liksom komme 'hva som helst' :- (Det ble en litt rar setning:-D) Men, ønsker du å høre at barnet vil få dine farger, eller bare lurer du sånn generelt...?
kinderegget Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 den kan jo bli som en av dere. eller lett blanding i fargene. For ikke lenge siden så jeg i avisa at det ble født et tvillingpar av afrikansk far og helt hvit mor, og av tvillingene var en helt mørk og den andre helt hvit.....
3snuppeliner Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Jeg er helt og holdent brunette og har alltid vært det. Begge jentene mine har så lyst blondt hår som det går an å få=:-) Ikke godt å si hva som dukker opp=;-)
hæppisnæppi<3 Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Det hørtes ut som meg og min samboer det der..hehe...jeg tror nok at barnet vårt vil få ganske lys hud og farger, men en vet jo aldri! Det viktigste er vel at det blir elsket uansett! Jeg var helt lys frem til barneskolen, og nå er jeg temmelig mørk!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Lurte på mye det samme da jeg ventet nr 1. Jeg er selv "typisk norsk" med mellomblondt hår, gjennomsnittlig hud og riktignok grønne i stedet for blå øyne (med gule og brune flekker i). Blitt litt mørkere i håret med åra, men fortsatt "blond". Mannen er født med mørkt hår som var kobberfarget i oppveksten. Nå er det brunt med med varmt skjær i. Mørke grågrønne øyne. Hva fikk vi? Til tross for 75% sjans for grønne øyne på henne er hennes øyne klar blå (ensfarget), håret har ganske spesiell farge sier folk - den er lysebrun med med varmt skjær selv om jeg aldri ville kalt det rødt. En veldig god blanding av oss begge. Må si jeg er fryktelig spent på hva som kommer ut denne gangen da - noen får jo unger som er klin like, mens andre får unger som ser ut som de kommer fra ulike planeter nesten )
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 i mitt tilfelle er samboeren min thai og jeg hel norsk... selv var jeg veldig søt som baby, min datter var helt nydelig som baby.. (sier ikke det bare for at hun var min... fikk masse skryt av det husker jeg..) og søsteren til min samboer sier han var veldig søt som baby også... en kjekk mann med gylden brun farge...og store lepper... pene øyne.. så jeg lurer veldig på hvordan denne ungen kommer til å se ut.. blir h*n helt thai, eller bare halvt...osv osv... gleder meg... hans søster er sammen med en fra polen.. og de har ett barn sammen... hun er det nydeligste barnet jeg noen gang har sett.. pene thai øyne.. men hvit i huden.. helt svart hår...brune øyne... helt nydelig.. man kan liksom se at det er et preg av thai utseendet der..men helt hvit hud... så dette kan vel springe ut i begge retninger...)
*SmurfeMamma* Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Yaddeline: jeg må bare få si at datteren din var aldeles nydelig:) gikk inn på bildene dine og så... kjempe nydelig jente!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå