Joikaboll@ Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Kom til å tenke på store laffengutten din, har du fått han ut av Quinnybaggen enda? ;o)
~sjiraff~ Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Hehe.. ja han hadde vel ligget med knea godt over kanten hadde vi brukt den ennå. Men vi brukte den lenge. Var nok ikke mange cm'erne å gå på da vi bytta til sportsvogn. Med voksipose oppi er sportsvogna snart for kort...! Vi var på hs i des. da han så vidt hadde rundet 9 1/2 mnd, da var han 81,5 cm og 11,9 kg. Jeg er sikker på at det ikke finnes like stor babyer i dette landet. Det var da større enn søstra var på 15 mnd kontroll og hun var størst i sin barselgruppe :oP Men han er lykkelig uvitende om alles måpende blikk enn så lenge )
Joikaboll@ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 Seriøst, jeg hadde mareritt om laffengutten din som satt dønn fast i baggen i jula..... dibba for mye tror jeg :-) Godt å høre! Han er nok den største av de største vil jeg tro ja. Han tar igjen storesøster snart da kanskje. Linusen her er også stor, men kun i forhold til søskna sine Har en liten bekjent som er enormt stor for alderen, han er litt over 4 år nå. Han blir ofte tatt for å være bra sein av folk som ikke kjenner han. Dem tror han er mye eldre, en dame fikk sagt det godt i sommer: han oppfører seg som en 4-åring jo (var litt vrang på butikken) dette var da 2 mnd før han blei 4 :-)
~sjiraff~ Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Haha.... så bra at du drømte om minsten min ) Huff, stakkars gutten da, det er nok ikke så enkelt å leve med at alle har høyere forventinger til deg enn hva som er ralistisk. Vi var på hs på sikkerhetsdag da Magnus var 6 mnd. Vi var på førstehjelpskurs og barna ble passet av noen av de som jobbet på hs. Tvers over rommet seg jeg at ene helsesøsteren setter han opp på beina, tar henda hans og prøver å få han til å gå. Stakkars gutten skjønte ikke bæret.. ;o) Jeg satser på at det roer seg og at det jevner seg ut med årene. Uansett er jo både jeg og mannen høye, men mye høy familie, så om han blir nærmere 2 meter så vil ikke de overraske. Dessuten er han god og bredskuldret i tillegg, og det er vel bra da han snart skal i bhg og sjarmere jentene?
Joikaboll@ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2009 Det er jo nokså normalt at barna får ca høyden til foreldrene sine da, noe annet ville nesten hvert unormalt. Når dere begge er høye så har han jo et godt grunnlag. Å være bredskuldret er alltid positivt, sjarmere jentene og flytte litt på de småslemme gutta i barnehagen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå