White*Angel Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Skal teste neste tirsdag, og jeg spiser så mye som jeg aldri ha gjort før! Har spist for 2 dager nå iallefall =p
<3 Milla <3 Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 for meg var den værst fra 3min-7 mnd altså andre trimester
sweet dreaming Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Jeg var super glupsk de første 2 mnd av graviditeten og la på meg 7 kg... på 2 mnd ... sukk. er nå i uke 32 og mathunger har heldigvis gitt seg. Gått opp 14 kg totalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå