Venter nr 2:)) Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Heisann alle prøvere her inne!! Har nå i litt over to mnd gått uten skikkelig mens,har spottet i 2-3 dager for to uker siden og så gikk dette over,ikke merket noe annet enn at jeg har en UTROLI til apetitt for tiden,og vært en del kvalm,men ikke hele tiden. Testet meg ca to dager etter spottingen, men testen var negativ. Og nå for to dager siden begynte jeg å spotte igjen,veldig lite og så er dette ikke rødt,men brunt?!!(er dette normal mens? Dette er slik jeg er vant med å få på slutten av menstruasjonen min.. Og det har bare vært nå jeg har gått på do litt på papiret,men i dag kom de litt "rester" visst dere skjønner hva jeg mener:) (sorry detaljer.. Men det er dere sikkert vant med å få høre om!! Men nå i kveld er det ikke noe slikt lenger.Testet meg for tre dager siden og da også negativ test.. :S Så kan det være at jeg er gravid eller er dette her vanlig mens tror dere?Hvor lang tid kan de gå før en test blir positiv,bør jeg eventuelt teste meg igjen,eventuelt når?? Tusen takk for alle svar jeg kan få her inne!! Og ønsker dere alle her inne masse lykke til med prøvingen!!Krysser fingrer å tær for ALLE sammen,og håper dere alle får dere en spire som "klamrer" seg fast i ni gode mnd!!:)
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 hei=)=) vet ikke helt om jeg skjønte dette her, men du testet deg for tre dager siden som var neg. Jeg syntes du skal teste igjenn, men kanskje du burde dra til en gynokolog siden tr liksom aldri kommr igang??? Jeg hadde tatt test i morgen så hvis den hadde vert negativ hadde jeg dratt til gyn å få sjekket dette ut.... Masse lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå