Gå til innhold

Bilseter for babyer.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har kjøpt nytt bilsete til babyen?

Noen som har erfaringer fra tidligere?

jeg skal kjøpe et sånt "bæresete" med base til, men jeg synest mange av de er tunge og litt store.

Noe spesielt merke som er bra synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt BeSafe Izi Sleep på salg. Litt tung, men regner ikke med at den skal bæres så veldig mye. Inn og ut til besøk, kanskje, etter erfaring fra forrige gang. Viktigst for meg var at Izi Sleep kan legges helt ned i ryggen, slik at Junior ligger og ikke sitter i setet utenfor bilen. Viktig å passe på små rygger som ikke er helt sterke enda...

Også hjelper det jo når en får det på salg! Dyrt nok alt dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sing på den, har kjøpt det samme :) og kjøpte også basen. Basen er ikke isofix, dvs at den også kan brukes i biler som ikke har feste for Isofix ("kroker" i baksetet").

 

Dro en tur over grensa og sparte en del penger på å shoppe setet på Happyland. Så om man har mulighet til å dra dit så anbefaler jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har britax/römer sin baby safe plus... (trur d e d den heite) Med isofix base kan også festes uten base. hadde den til snuppa og va veldi fornøyd. Den har vært best i test flere ganga og har 5 punkts sele, noe vi synes at er viktig!! Babyen sitter litt mye de første mnd, men så lenge man ikkje skal på bil-ferie så går det helt fint! Brukte den til snuppa var 1 år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et MaxiCosi med base for baby, men hvis jeg hadde visst det jeg vet i dag hadde vi i stedet kjøpt Britax sitt babysete. Der kan isofixbasen brukes på neste størrelse sete også. Tror jeg fant ut at Britax er det eneste som har samme base for baby og neste størrelse. vi kjøpte Britax i "fra ett-års-størrelse" nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...