Gå til innhold

Babys Bevegelser


Pernille19

Anbefalte innlegg

Jeg er nå straks 30 uker på vei, og baby har sparket kraftig i sidene på magen en god stund,men i 2 dager nå har den vært mye roligere. Jeg kjenner ikke bevegelsene så godt lenger og det sparker mer mot blæra og innersiden. Uff har tenkt mye på dette, men tror egentlig at den bare har snudd seg litt...Er nok bare meg som er overbekymret tenker jeg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er i uke 29 og har hatt opplevd det samme som deg. Snakket nettopp med jordmor og hun ba meg drikke isvann og se om det ble litt liv. Men hvis det fremdeles var veldig rolig så skulle jeg ringe føden. Så nå drikker jeg isvann (lurer på om jeg skal ut og kjøpe meg en is) og hvis det ikke blir noe liv så ringer jeg føden.

Selv om dette er graviditet nr. 3 så er jeg like bekymret.

Har du en jordmor du kan ringe til?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg opplever at dager er forskjellige og at etter en veldig aktiv dag, så kan neste dag være VELDIG rolig. Men er du bekymret så tar du kontakt med legen. Heller en gang for mye, enn en for lite!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je det var nok bare en rolig periode for nå er det like mye liv som før, men jeg må si jeg ble litt bekymret:) Takk for hjelp og råd...Det hjelper å høre andre fortelle iblant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har vært og er i akkurat samme situasjon som deg.

Det som er da er at ungen ligger med beina og sparker ned mot blæra di.....derfor kjenner du mye mindre bevegelse...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd akkurat det samme jeg også, og ble da bekymret. Men dagen etter var det som normalt igjen. Jeg er i uke 30 nå, og lillegutt ligger med hodet ned og sparker til siden og litt opp. Kraftige spark til tider. Morsomt:) D er bra koselig dette jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...