Gå til innhold

Er jeg dum? PUPPER!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på og ta lån for og sette inn pupper.. Dette er virkelig noe som går i tankene mine dag ut og dag inn, etter fødsel har puppene mine blitt mindre og hengete:( Er det noen som har gjort noe lignende? Tenker på et lån som er usikkert? Hvor mange år er det dere har tatt da evt? Hjelp meg.., klarer seriøst ikke mer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns heler du skal spare deg opp til det enn å ta et dyrt lån. evt låne av noen i familie ell no hvis du har mulighet for det er rentefritt. en annen ting jeg syns aller mest er at jeg syns du skal være helt ferdig med å få barn før man gjør no slikt. tanta mi venta ikke, å det ble ikke møe lekkert etter på. tenk nøye gjennom alt før du gjør no hvertfall. lykke til.

Skrevet

Tror Fornebu klinikken og Colosseum klinikken har egne lånemuligheter. Sjekk ut hjemmesidene. Om du kan betjene lånet er det jo ikke noe problem. Kan du betjene lånet kan du jo også spare for å få det til om noen mnd.

Skal også få meg pupper etter nestemann. Vil gjerne ha pupper som er like store og generelt syns.

Skrevet

Spar opp penger istedefor. Det gjorde jeg. Tok i overkant av ett år og jeg var student med en deltidsjobb, så det er bare HVOR lyst du har på de som avgjør hvor lang tid det tar å spare opp.

Jeg har ikke angret et sekund på at jeg opererte meg. Puppene ble flotte etterpå. Ikke for stor og du kan heller ikke se at de er "fake" annet enn at de ikke henger, og det er jo bare bra.

Skrevet

Men du skal vite at puppene blir ganske faste igjen, det tar bare litt tid- men de blir det!! Hadde lyst til å gjøre det etter første svangerskap, men er veldig glad nå (gravid med nr to) for at jeg ikke gjorde det. Må bare tilføye at puppene mine var gigantiske etter fødsel, gikk fra str 75B til 80DD/E, så det var ganske mye som skulle gå seg inn igjen! Vent du, det ville jeg gjort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...