Gjest Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 vil dele gode erfaringer med meg? Hadde vært kos!
lÅktiHaUDe Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Jeg går på vektklubb nå Går jevnt og trutt nedover og det er deilig.. er egentlig det samme som GR da.. dette skal vi klare vettu
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Så bra: ) Stå på videre! Kan jeg være så frekk og spørre hvor mange kcal du spiser om dagen? Har lagt meg på 1600kcal, men er det lite/mye tro?
lÅktiHaUDe Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Det er veldig vanskelig å si, spørs hvor mye du trener, hvor høy du er og hvor tung du er.. Jeg skulle ligge på 1600 på GR og gikk ned 1 kg på to kurs.. Nå ligger jeg på 1300-1450 og går jevnt og trutt ned 500-700 gram i uka Jeg er nå 170 cm og 74,8 kg
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Okå Skjønner! Jeg fikk beskjed av kursleder om å ligge på ca 1600kcal men dette var ført jeg viste at jeg var gravid! Hører at man bare skal legge til 200kcal om dagen (ca en brødskive) "til babyen". Så da bør vel 1600-1700 kcal være nok?
lÅktiHaUDe Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Som sagt så synes jeg det er vanskelig å si når jeg ikke vet noe om deg.. liker ikke da å si noe som kan være helt feil.. men du får prøve deg litt frem, ha et magert og sunt kosthold. Du skal ikke gå å være sulten Går du da ned uke for uke så er det riktig for deg Idag skal vi ha svinekjøtt og wokblanding nam nam gleder meg for der kan jeg spise litt ekstra, i motsetning til igår da vi hadde kyllingpølser og chips hehe
mai mammaen til to Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 jeg har gått to kurs no. gått ned 12.8 kg...helt fantastisk.. når du kommer på kurset regner du ut hvor mange kalorier du skal spise. eg spiser 1900 hver dag. man må alltid spise en meny høyere når man ammer. gjør du ev det? lykke til. det går nok bedre enn du hadde trodd...
Blind Gudinne Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Da jeg gikk på GR fikk vi ett kjempetips på hvordan vi skulle få i oss nok vann. Ha ett vannglass stående på badet. HVER gang du er innom badet skal du drikke ett glass, selv om du bare er innom å legger fra deg noe. På den måten flyr du oftere på do, men får også i deg det du skal av vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå