Gå til innhold

Blodtrykk..???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg går hos en lege som er veldig ung og virker veldig uerfaren og usikker på meg som er gravid....virker som hun ikke har hatt så mange gravide enda..Idag målte hun blodtrykket mitt 106/45. Er ikke det veeldig lavt? Har lest at det kan være svangerskaps-forgiftning hvis det er høyt, men også for lavt...Er det riktig? Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åi, det var da fryktelig lavt! blodtrykket mitt ble målt til 100/70, og legen min mente det var i laveste laget.. kan hun ha skrevet feil på undertrykket?

Skrevet

Nei, jeg så det selv...når hun målte forklarte hun det...har hatt lavt tidligere i svangerskapet, men ikke sååå lavt....synes det var litt rart at hun ikke reagerer på det, men som sagt så virker hun veldig uerfaren...burde jeg ringe noen andre leger å høre? Tips eventuelt?

Skrevet

søkte på google på : gravid lavt blodtrykk...og den første linken der er det ei som spurte om dette, for hennes var på 87/44 ellernoe, og det er jo *ENDA lavere:P men legen sa at det var normalt og ikke skadelig :) så regner med det går greit da..:)

bare passe på å ta det meste i "slow motion" som de sier:P drikk mye vann og ikke stresse mye sto det også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...