Gå til innhold

har en gravitest liggende...!


Anbefalte innlegg

Skrevet

har sååå lyst å ta den nå!hva tror dere??en uke over ikm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta den nå:) Gi et pip eller et rop etterpå;D

 

Lykke til!!

Skrevet

tror jeg bare må...tenker vist den er negativ slår jeg meg til ro med og kaaansje tanta kommer alikavel.men,på den annen side blir jeg nok å være like usikker siden den ble tatt på kvelden..huff;.)

Skrevet

har jeg vært deg har jeg ville tatt den nå ..:) har ikke noe å si om det den er tatt på kveld..:)

Er den neg, er det jo fortsatt mulighet for at du er gravid.så å du kan prøve den med morgenurin seinere om ikke tanta dukker opp

Skrevet

Ja gjør det:) TR kommer de nærmeste dagene om du ikke er gravid. Sånn er det bestandig når jeg tester meg og den er negativ =p

Skrevet

Gå å tiss på pinnen :D vi sitter i spenning:D

 

 

Sender deg masse babystøv;)

Gjest stockholmstjej med gullgutten
Skrevet

åhhh spennende... håper det blir positivt=)

Skrevet

dere er bra nyskjerrige..haha;-) den var negativ...hmm..!hadde sist mens 28.des..!mulig kroppen spiller meg et puss!regelmessig har den også vert i det siste..

Skrevet

:/ kanskje det er fortidlig til å slå ut enda..Det er jo håp enda så lenge tanta ikke dukker opp:)

Skrevet

tok lang tid før min ble positiv.. 21 dager etter forventet mens.....

men da ble den svak og etter en uke var den sterk....

så mulig du hadde forsinket el eller noe,....

Skrevet

ja,kanskje det;-) får se hva som skjer.enten baby eller bryllup-planlagt bryllup i aug,men blir det baby utsettes det:-)

Skrevet

såpass...;-)sjønner jo at ting kan ta tid:-) spennende er det uansett!

Skrevet

min heller ble ikke posetiv før kansje 10 dager etter

Skrevet

nei,nå kommer tanta, tror jeg..en uke for seint..litt rødbrun utflod.jaja-da skal jeg evnt begynne på noen p-piller,gifte meg til sommeren og kaste pillene etterpå;-) har ikke brukt prevensjon siden 06..-da vi begynte å prøve,har ei jente på 14mnd nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...