jula Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 har sååå lyst å ta den nå!hva tror dere??en uke over ikm..
White*Angel Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Ta den nå Gi et pip eller et rop etterpå;D Lykke til!!
jula Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 tror jeg bare må...tenker vist den er negativ slår jeg meg til ro med og kaaansje tanta kommer alikavel.men,på den annen side blir jeg nok å være like usikker siden den ble tatt på kvelden..huff;.)
Mammie88 Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 har jeg vært deg har jeg ville tatt den nå .. har ikke noe å si om det den er tatt på kveld.. Er den neg, er det jo fortsatt mulighet for at du er gravid.så å du kan prøve den med morgenurin seinere om ikke tanta dukker opp
White*Angel Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Ja gjør det:) TR kommer de nærmeste dagene om du ikke er gravid. Sånn er det bestandig når jeg tester meg og den er negativ =p
Mammie88 Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Gå å tiss på pinnen vi sitter i spenning:D Sender deg masse babystøv;)
Gjest stockholmstjej med gullgutten Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 åhhh spennende... håper det blir positivt=)
jula Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2009 dere er bra nyskjerrige..haha;-) den var negativ...hmm..!hadde sist mens 28.des..!mulig kroppen spiller meg et puss!regelmessig har den også vert i det siste..
Mammie88 Skrevet 3. februar 2009 #9 Skrevet 3. februar 2009 :/ kanskje det er fortidlig til å slå ut enda..Det er jo håp enda så lenge tanta ikke dukker opp:)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 tok lang tid før min ble positiv.. 21 dager etter forventet mens..... men da ble den svak og etter en uke var den sterk.... så mulig du hadde forsinket el eller noe,....
jula Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. februar 2009 ja,kanskje det;-) får se hva som skjer.enten baby eller bryllup-planlagt bryllup i aug,men blir det baby utsettes det:-)
jula Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 3. februar 2009 såpass...;-)sjønner jo at ting kan ta tid:-) spennende er det uansett!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 3. februar 2009 #13 Skrevet 3. februar 2009 min heller ble ikke posetiv før kansje 10 dager etter
jula Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 4. februar 2009 nei,nå kommer tanta, tror jeg..en uke for seint..litt rødbrun utflod.jaja-da skal jeg evnt begynne på noen p-piller,gifte meg til sommeren og kaste pillene etterpå;-) har ikke brukt prevensjon siden 06..-da vi begynte å prøve,har ei jente på 14mnd nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå