Gå til innhold

Creta, Gran Canaria, Mallorca el Tenerife?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er kjente med de spanske oyer. Vi er fullstendig overvelmet og forvirret her. Har bodd de siste 10 årene i Florida og har aldri vært på charter/sydentur tidligere - Hjeeelp! har fått noen gode tips her inne om Star Tour's Bamseklubb og Blue Star/Village - GC Kaloa f,eks.

Flere som har erfaringer med de spanske oyene? Star Tour el Ving????

Vil gjerne hore flere erfaringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kreta er en gresk øy. Jeg vil anbefale Hellas fremfor spania.. Sikkert like fint i begge land, men er noe spesielt med den greske atmosfæren og kulturen :)

Skrevet

Har ikke vært i hellas heller. Har liksom fått for meg at jeg SKAl til Spania. kanskje jeg burde kikke litt på Hellas. Anbefaller du kreta? Bra med barn?

Skrevet

Vil også anbefale Hellas fremfor Spania. Men viss du absolutt skal til de spanske øyene, vil jeg anbefale Tenerife.

Skrevet

Hellas fremfor spania! Men begge deler er fint.. Vår/sommer: Kreta på 1. plass, 2. Mallorca på 2. plass (av de stedene du ramser opp)

Gran Canaria og Tenerife er helst vinterdestinasjoner..

Men se på Hellas også du, jeg liker Hellas bedre enn spania, men misliker ikke Spania, bare det at jeg liker Grekenland bedre :)

Skrevet

Jepp, må si meg enig med de over her. Helles framfor Spania.

Mye mere sjarm og bedre atmosfære. Øyene er finere og ikke like mye synlig fyll.

Deilig i Spania også, men Hellas er mer ferie.

Skrevet

Svarte deg på en annen link i går, men hiver meg på her også :-) For oss blir Tenerife, Gran C. og Lanzarote "vinterøyene", så om sommeren reiser vi til f.eks Spania eller Hellas. Sommertid så reiser vi helst til Spanias fastland da vi synes det er helt supert; med utrolig mange opplevelser og muligheter. Men, når det kommer til charter er Kreta en utrolig flott øy; Sunwing Resort Makrigialos(Ving) er veldig bra, men her er det en lang busstur fra flyplass (med stopp underveis). Vi har bodd på Blue Village Caldera Beach og Blue Star Ibiscos Garden (begge StarTour); og synes begge anleggene er bra. Mallorca er nydelig også; og igjen, Sunwing Resort Alcudia og Cala Bona er begge gode valg.

Det er veldig organisert og godt tilrettelagt på Vings hoteller også; med show om kvelder, både for små og store; på Sunwing spiser barn under 12 år gratis (fra ving: Barn under 12 år spiser både frokost, lunsj og middag helt gratis i selskap med en betalende voksen. Tilbudet gjelder frokostbufféen og Lollo & Bernies barnebuffé og barnemeny)

Lykke til i valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...