Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Ikke for å være frekk, men jeg vet bare ikke hva dere mener med det.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Skjønner at det er vanskelig med alle disse forkortelsene! Men du har helt rett, pp står for puleperiode ja;)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Hehe, prøveperiode står det for men, det er jo forsåvidt det samme;)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 haha.. måtte le:P det er vel prøveperiode ja,men må si jeg hadde mer sansen for puleperiode:P
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Hehehehehe!! Dere to øverste trodde vel ikke seriøst det betydde puleperiode?? :D:D
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 om det er det det står for har jeg bare hatt én pp fom juli lol
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Hehe, det var jeg som svarte henne først, vet at det strengt tatt heter prøveperiode, men puleperiode, hvorfor ikke. Det går jo for det samme;)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 Siden puling er mye mer artig enn prøving, så sier vi det:) Ja, det betyr puleperiode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå