Gå til innhold

Jeg blir fattig

Anbefalte innlegg

Skrevet

om det fortsetter det nye vi opplever her i huset. Nemlig at hun mellomste har tatt sats og kommer hjem med den ene femmeren og sekseren etter den andre! Har nemlig lovet henne 200 kr pr topp karakter, og nå har det kommet 2 seksere på en uke!! Jeg er superglad og lettet over at hun legger litt energi i skolearbeidet igjen. Etter fjoråret hvor hun ga mye blaffen og var lei.

Nå har hun søkt videregående og er klar og tydelig på hva hun vil. Det blir spennende fremover!

Det er håp i hengende snøre:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempebra at mellomste har skjønt det!! Gratulerer henne for godt jobbet!

Men stakkars lommeboka di fremover ;-)))

Skrevet

:-)

Skrevet

Det er så godt når disse ungene våre skjønner at det er viktig og jobbe, så får det ikke hjelpe om en blir litt fattigere:)) Kjempeflotte resultater av henne!!!!

Her har min snuppe som er på samme alder som din også begynt og jobbe igjen, og det er så deilig, har funnet ut hva hun skal satse på videre, og ser at jenta slapper av når hun fant ut av det:)

Skrevet

Så bra!!! Jeg også tror at det å ha et mål også motiverer dem godt. Og at pengene var en liten gulrot og en pådriver vet jeg. Hun kommer liksom og klasker oppgavene i bordet og gliser rått:-) Hihihi, herlig og en lettelse er det uansett hva som måtte ligge bak:-)

Skrevet

Helt enig, ser gang på gang at en kommer lengst med belønning!!!

Skrevet

Så bra da!! Du vil nok få ei slank lommebok etter hvert skal du se ;o)

Skal prøve den på min kar jeg.Se om det blir bedring.Han er begynt å dabbe av igjen,og det liker jeg ikke.Men ekstra penger burde jo være en god gullerot.

Skrevet

Hei.

Grattis så mye:-) Med hva da tro :-) at lommeboka blir tom eller at hun kommer hjem med såååååå braaaaae karakterer???? Heheheheh.

Selvfølgelig at hun får så bra karakterer:-)

Her slites det andre veien, med karakterer ja. Hun her har dyseleksi og forstår (vil ikke forstå) ikke hvorfor de skal ha alt det som de har på skolen. Skjønner jo piken litt for jeg tenkte jo det samme selv på den alderen, men jeg gjorde alt arbeid og gjorde det skikkelig. Det er ikke for å skryte, men jeg gjorde det som skulle gjøres. Kjenner ikke igjen meg selv i henne, men faren :-( Får ikke den hjelpen hun skal ha på skolen eller. Blir så frustrert.

Bra for alle som slipper slik styr ja må jeg si :-)

Skrevet

Så bra !!! dette vet jeg alt om, du vet ;-)

Så flink, 6-ere er jo superduperbra!

Skrevet

Ha ha ha godt du ikke var litt bråtøff da, og så en tusing for hver 6er lizzzom.....

Jeg ser ikke noe annen utvei her enn å rappe alle bøkene hennes, så hun ikke får lest noe mer:-)

Vips, penger spart:-D

Nei da, det er jo knallbra, du får be Sambo jobbe litt mer da vel:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...