Gå til innhold

Nowegian by incetion - er du her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

awake? Sitter og kikker på alle disse ferie stedene og blir svimmel av alle mulighetene. Synes det er vanskelig. Ville bare sporre deg som har vært overalt hvilken strand du synes var best osv. Vi er jo så bortskjemte med stredner vi som har bodd i Florida.

Skrevet

LOL! Jeg håper ikke Sweetie er her ikveld, ha ha! For da kommer du til å få kjeft!

Åssen strender tenker du på? Jeg har ikke vært overalt, he he, langt ifra!

Skrevet

ha-ha, hun svarte ikke hun da. Hun holdt seg unna denne gangen, men det var jo litt komedie da at hun klarte og stave så feil, også gjorde jeg det også...aahhhh.

Vi kunne jo tenke oss en lang fin hvit strand rett nedenfor hotellet vi da. Ala clearwater...he-he. Liker ikke disse compoundene som har bare en haug med bassenger også må man gå ganske langt for og komme til stranden. Liker heller ikke de morke, grove/steinete strendene...er vi kresne..???ha-ha. Jo, også vil vi betale så lite som mulig.

Har sett på: Creta, Mallorca, Gran Canaria, Tenerife...Har alltid innbilt meg at Gran Canaria hadde vært fint, men...?? Hvor har dere v0t på syden tur?

Skrevet

Åååå ja, jeg tror du må reise langt for å finne like fine strender som vi har i FL! Jeg har kun vært på GC...har du sett på et sted som heter Amardores?

Tror kanskje det er best å spørre jentene her på DIB. Kan du ikke lage en tråd?

Skrevet

he-he - Hvordan likte du GC? Bra strender? Reiste dere med Star Tour til GC? Får lage en tråd. For trott i kveld. Prover ny tråd i morgen. Alt vell med dere? Trent i dag? Er det Elexia el du trener på? Don't you miss the Y?

Skrevet

Herregud, har ikke trent på The Y på 15 år, he he! Du er nok mere amerikansk enn det jeg er, he he! Ja. trener på Elixia, trente spinning idag, har blitt hekta! Det er så gøy! Alt er bra her, takk, friske og fine forløpig! Så du på deperate housewives ikveld? He he, synes den er så bra! Hvordan går det med barna?

Skrevet

GC er kjempe bra, jeg tror vi reiste med ving.

Skrevet

Nei, fikk det ikke med meg i kveld. Satt her og rota med Ving og Star Tour og...blir så forvirret! var det bra? hva skjedde? Jeg savner Y, de hadde de beste trening mulighetene jeg noen sinne har sett. Blows the socks of Elexia, I'll tell you taht much! ha-ha. Elexia er vel det beste her? Hores supert ut at de har barnepass. Y hadde også det. Spinning hores slitsomt ut, puh! Gjorde alltid bare Aerobic/step classer eller trente maskiner jeg. Ensformig av meg.

Skrevet

Ja, vet du hva - vi har blitt bortskjemt i FL tror jeg. Men synes liksom Star Tour resrtene ser litt 'tacky ut jeg. F synes jeg er bortskjemt. 'Spiller vel ingen rolle.." Jo, det gjor det. Du er litt så resort style gal ikkesant? Ving ser ut til at de har finere resorts. Også spiser barn gratis. De har ikke 'bamseklubben' ,men jentene vet ikke hvemden bamsen er allikevel. Blir liksom ikke s0σ imponert over den der bamsen etter man har bodd side om side med WDW og Seaworld heller, ha-ha!

Skrevet

Ja, I bet! Elixia har alt jeg trenger da, og det er rent og pent der! Hyggelig mennesker, flinke instruktører. Synes aerobic høres verre ut enn spinning, he he! Jeg klarer ikke å vifte med hendene og holde bene gåen samtidig, he he! Skikkelig klønete! Nå gir jeg meg, jeg må legge meg....jeg holder på meg et kurs fra jobben, herregud, jeg blir aldri ferdig. Det er så mye å lære og jeg har glemt alt føler jeg (har ikke vært på jobb på 1.5år).

Nighty night. Snakkes imorgen.

Skrevet

ahh - lykke til med det. Prov snart 6 år...gruer meg nesten til og jobbe igjen. VP ikkesant? Ansetter de? he-he. Trenger en jobb. Snakkes i morgen - nighty, night!

Skrevet

He he, ja, jeg tror det! Alle andre sliter med denne finaskrisen, men hos oss går det som det suser, he he!

Natta!

Skrevet

Ja, vi bidrar hvertfall til deres sukksess her i huset, lol!

Natta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...