midlin Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Hei. Vi har (endelig) bestemt oss for å prøve til neste år. Meningen var at jeg skulle få meg fast jobb først, og etter å ha jobbet i samme bedrift i 2 år, håper jeg at det blir fast jobb i løpet av året(finanskrisa ødela mye gitt)... Men likevel synes vi det er på tide med en liten en. Vi eier eget hus, og har finansene i orden. så da er det egentlig bare jobben som stopper alt;( Men vi holder motet oppe, og gleder oss og er spente til neste år. Er det flere som er i samme situasjon, og gleder seg til 2010-spire??
@melie Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Hei:) Vi lurer på om vi skal starte prøving på nyåret igjen! Men det avhenger litt av om jeg kommer inn på siste året på videreutdanning eller ikke.. Hvis jeg ikke kommer inn, blir det muligens utsatt ENDA ett år... Jeg MÅ bare klare å komme inn!! Jeg satser da på å bli gravid i løpet av det siste semesteret, så om baby kommer i 2010 eller 2011 vet jeg ikke:) Man vet jo aldri hvor lang tid det vil ta..
midlin Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 ja, det er vel greit å ha kommet inn først, så du slipper¨å bekymre deg for at du ikke får fullført studiene. det er veldig spennende da, og det er sant det at man ikke vet hvor lang tid det kan ta. jeg håper det går fort, at jeg ikke må gjennom så veldig mange pp. vi har faktisk bestemt oss for å begynne i år likevel, blir i slutten av året... gleeeder mefg veldig, det er jo så spennende.. men masse lykke til med å komme inn på skole og lykke til med prøvingen;)
*Madikken* Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Heisann. Jeg er vel egentlig av dem som skal prøve på en liten en i slutten av dette året. Men jeg har heller ikke fått meg en fast jobb, bare løpende vikariat. Så det kommer mye ann på det. Får jeg fast jobb nå med det første, begynner vi med prøvinga noen måneder etter det tror jeg. Hvis ikke, blir det 2010 en gang. Kjip å vente, men guri så jeg gleder meg! Spennende å se hvor lenge vi må prøve for å få det til å klaffe. Kan jo ta lang tid, derfor har jeg ikke lyst til å vente så veldig lenge heller. Lykke til med skoleplassen og prøvingen til begge to
@melie Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Takk Takk!! I like måte:) Nå har jeg sendet inn søknaden for siste året.. Men får vel ikke vite før til sommeren om jeg kommer inn eller ikke.. det avhenger jo av eksamensresultetene til våren.. Må bare krysse fingre og tær..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå