Gå til innhold

Flere som skal teste i morgen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mange dager etter eggløsning er dere? Har IKM i morgen, 12 dpo (days past ovulation) og skal teste;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg skal teste:)

slutta med p-ring 4 jan, fikk mensen 6 jan og har ikkje sett skyggen av mensen sia...ifølge syklus før eg begynte på p-ring hadde eg 25 dagers, so om det stemmer no, e eg 5 dager over ikm imåra. etter vanlig 28 dagers syklus er eg 2 dager over ikm imåra...

blei mykje det her:)

Skrevet

Hei;) Ja, da er det jo stor sjans for at du er gravid hvertfall:) Blir spennende å se hva testen din sier i morgen.

Jeg er også på dag 30 i morgen. Men fikk ikke el på på dag 18, så derfor jeg ikke har kunnet teste før nå.

Masse lykke til;)

Skrevet

:) ganske spennande dette her ja! Eg trur eg hadde eggløsning rundt den 20...fikk positiv el-test den 17 eller 18 trur eg... og i kveld måtte eg bare prøve en el-test, og test streken var like sterk, kanskje sterkere, men tynnere enn kontroll streken...veit du om det har nåke å sei? eg er ikkje so flink på sånt endå:)

Vi får hvertfall gi kvarandre en lyd imorgen når vi har testa;)

masse lykke til du og:)

Skrevet

Da høres det ut som om du er gravid;);):) El-tester slår ut positivt når man er gravid;) JIPPI. Har trua på deg nå altså!

Skrevet

Eg testet idag, på dag 27, så venter noen dager til før eg tester igjen.. Men lykke til :) :)

Skrevet

hihihi...testen viste meg to streker her til morgen :) ringte sambo som sitter ute i nordsjøen og jobber, blei litt fnising gitt ;)

Gud so rart!! Kjenner ingenting spesielt bortsett fra tett og rennande nase om kvarandre, uten å føle meg sjuk i det heile...og so bittelitt ømme bryster med kuler her og der...

ka med dokke jenter? testa endå?

:)

Skrevet

Gratulerer sååå masse med spira;)

Jeg satt meg på do, tissa i glasset og puttatesten oppi. Kjente samtidig at mensen kom!! ARGH! Så da går vi inn i 8 pp. Brukte bare 2 mnd på 1.mann. Så kjedelig å vente.

Kos deg masse på 1. trimester og masse lykke til. Du skal se jeg kommer etter snart.

Lykke til alle dere andre med ikm denne uka også;)

Skrevet

huff so kjipt då! Får håpe den sitter neste pp då:)

Eg skal sjå om eg klarer å venne meg til tanken no..veldig rar følelse!

Hadde ei gråtande mormor i telefonen ista, ho var soooo gla:) hehe.

Lykke til videre med prøvinga, håpa å sjå deg på 1.trimester snart:)

Skrevet

Gratulerer så mye, og masse lykke til:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...