Gjest Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Og hvor mange dager etter eggløsning er dere? Har IKM i morgen, 12 dpo (days past ovulation) og skal teste;)
Kasandre Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 eg skal teste:) slutta med p-ring 4 jan, fikk mensen 6 jan og har ikkje sett skyggen av mensen sia...ifølge syklus før eg begynte på p-ring hadde eg 25 dagers, so om det stemmer no, e eg 5 dager over ikm imåra. etter vanlig 28 dagers syklus er eg 2 dager over ikm imåra... blei mykje det her:)
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Hei;) Ja, da er det jo stor sjans for at du er gravid hvertfall:) Blir spennende å se hva testen din sier i morgen. Jeg er også på dag 30 i morgen. Men fikk ikke el på på dag 18, så derfor jeg ikke har kunnet teste før nå. Masse lykke til;)
Kasandre Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 ganske spennande dette her ja! Eg trur eg hadde eggløsning rundt den 20...fikk positiv el-test den 17 eller 18 trur eg... og i kveld måtte eg bare prøve en el-test, og test streken var like sterk, kanskje sterkere, men tynnere enn kontroll streken...veit du om det har nåke å sei? eg er ikkje so flink på sånt endå Vi får hvertfall gi kvarandre en lyd imorgen når vi har testa;) masse lykke til du og:)
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Da høres det ut som om du er gravid;) El-tester slår ut positivt når man er gravid;) JIPPI. Har trua på deg nå altså!
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Har forresten ingenting å si at streken er tynnere.
ønsker sårt en spire Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Eg testet idag, på dag 27, så venter noen dager til før eg tester igjen.. Men lykke til :)
Kasandre Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 hihihi...testen viste meg to streker her til morgen ringte sambo som sitter ute i nordsjøen og jobber, blei litt fnising gitt Gud so rart!! Kjenner ingenting spesielt bortsett fra tett og rennande nase om kvarandre, uten å føle meg sjuk i det heile...og so bittelitt ømme bryster med kuler her og der... ka med dokke jenter? testa endå?
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 Gratulerer sååå masse med spira;) Jeg satt meg på do, tissa i glasset og puttatesten oppi. Kjente samtidig at mensen kom!! ARGH! Så da går vi inn i 8 pp. Brukte bare 2 mnd på 1.mann. Så kjedelig å vente. Kos deg masse på 1. trimester og masse lykke til. Du skal se jeg kommer etter snart. Lykke til alle dere andre med ikm denne uka også
Kasandre Skrevet 4. februar 2009 #10 Skrevet 4. februar 2009 huff so kjipt då! Får håpe den sitter neste pp då Eg skal sjå om eg klarer å venne meg til tanken no..veldig rar følelse! Hadde ei gråtande mormor i telefonen ista, ho var soooo gla:) hehe. Lykke til videre med prøvinga, håpa å sjå deg på 1.trimester snart:)
Lotta2010x2012 Skrevet 4. februar 2009 #11 Skrevet 4. februar 2009 Gratulerer så mye, og masse lykke til:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå