Gå til innhold

Dere med to tette...Søskenvogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter nr 3 og det blir ca 21 mnd mellom mellomste og nye babyen. Har sett på et par søskenvogner, men er litt i villrede.

Trenger ny vogn i tillegg, så tenker at jeg kanskje kan bruke samme softbag i begge vognene.

Har ikke tenkt å bruke en formue på søskenvognen.

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte Titanium baby. Den kostet 1499 på Babyshop. Jeg er veldig fornøyd med den, og har den samme softbagen i den som jeg har i Teutonia Mistral vogna som jeg bruker når jeg bare triller baby. Lykke til!

Skrevet

Vi har Phil & Ted vogn og jeg er veldig godt fornøyd. Har samme aldersforskjell som deg og eldstemann vil helst gå selv. Har brukt denne vogna som singelvogn en god stund før minsten kom. Da minsten kom kjøpte vi en myk bag fra Baby travel og så kjøpte vi et bilstol adapter slik at vi kan sette maxi cosi setet på vogna... helt genialt.

Så kanskje du bare trenger en vogn ;)

Skrevet

Jeg har 18 mnd mellom mine og har ikke trengt søskenvogn mer enn max 3 ganger.

Kjøpte en som jeg solgte igjen etter halvannen mnd.

Skrevet

Kjøpte titanium tvilling jeg også, og har prøvd den på eldste. hun digga å sitte i den :)

Blir 23mnd mellom mine 2, og eldste er ikke så veldig rask til beins + vi har bare en bil. Regner med å bruke den ofte til henting i bhg etc.

Skrevet

Det blir 18 mnd mellom mine, og vi har OTH tvillingvognen.

Har den i singel også, er veldig glad i de vognene..

Jeg kjører ikke bil, så jeg er avhengig av vogn for å få med de to minste. Tør ikke å la mellomste gå helt selv, hun er litt uberegnelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...