Gå til innhold

Det skjedde noe litt rart i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg hentet Leah hos dagmamman og vi gikk ned til bilen så begynte Leah å si med glad stemme : Moffa kaka(morfar kake) flere ganger. Jeg lo og sa at hun var en tøysekopp. Kan ikke huske at hun har fått kake hos morfar.

Så i ettermiddag kom mamma og pappa plutselig på besøk, og gjett hva pappa hadde med seg..KAKE!! Leah ble såååå fornøyd, moffa kaka:) Er nesten så jeg tror hun er synsk:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andre som har opplevd noe sånt?

Skrevet

Jeg og sambo bestemte oss for å prøve på en liten til. Ingen som viste om det. Bestemte oss en kveld vi satt helt alene, og snakket ikke om det ellers.

Tre uker senere hentet jeg mini i barnehagen. Første han sa når han såg meg var; "mamma baby i magen"

Vart helt paff. En uke senere satt jeg med en positiv test i hånden...:-)

Skrevet

Stilig:) Nesten litt skummelt:)

Skrevet

Hahaha, sorry, men da jeg så navnet til jenta di så jeg bare for meg at du er prinsesse Märtha og mamman til Leah Isadora, og at Kong Harald kom på besøk med egenbakt kake! Jeg mener, å være synsk er vel arvelig??? ;-p *fnis*

Skrevet

Shit, nå er vi avslørt;) Hehe, hadde vært kult om kongen kom hit me kake til oss da:)

Skrevet

så moro å lese : )

jeg tror nemlig helt seriøst at barn er mye mer åpne enn oss voksne for alternative måter å kommunisere på så jeg tror mistankene deres er korrekte, ungene har fanget opp "forvarsler" og har ingen hemninger med å buse ut med det. La dem fortsette uten skepsis, det er først når de gjentatte ganger blir møtt med mistro at de lærer å overse disse impulsene : ))

Skrevet

Når vi giftet oss var snuppa 11 mnd og var brudepike.

På vår ettårsbryllupsdag komme lille snuppa som da har blitt 1 år og 11 mnd med brudepike kjolen sin og lurer på om hu kunne få ha på den...

det skal sies at i samme skap som den kjolen hang, hang også alle de andre kjolene hennes... lurte litt da ja.

Skrevet

Gøy å se at andre også har opplevd slike ting:) Blir jo spennende om hun kommer med flere forvarsler da:)

Skrevet

Ja flere ganger da størsten var mindre. Han sa ting jeg tenkte og ting han ikke hadde sjans til å vite.

Skrevet

Tror nok at disse små kan føle merke ting som skal skje ja, i går kveld ringte tlf og snuppa sa moffa min moffa min, og riktig det var moffa som ringte..... litt ekkelt men spennende også da.

Skrevet

Syns også det er spennende, får følge med om det skjer flere sånne ting:)

Skrevet

Eldstejenta vår på 4 har forutsett flere babyer. Hun mente vi hadde baby i magen før lillesøster var mer enn 4 uker på vei.

Det samme har Nå har hun nettopp fortalt at ei av de voksne på bhg har baby i magen, så det blir spennende å se om det stemmer:)

Hun forutser også når vi kommer for å hente henne på bhg. Da kan hun si til de ansatte at "nå kommer mamma/pappa og henter meg snart, så jeg må kle på meg". De ansatte har bedt henne vente til vi kommer, men hun har insistert og 5-10 min senere har vi kommet.

Litt skummelt, og veldi artig synes vi da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...