Gå til innhold

Vekt uke 32

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere lagt på dere?

Jeg har lagt på meg 15kg :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har å lagt på meg 15 kilo. men trøster meg med at det skal bort etter fødsel:) er veldig innstilt på å få det vekk for å si det sånn..

Skrevet

Jeg har lagt på meg 13 (uke35), men egentlig 18 pga. 5 kilo som satt igjen etter forrige fødsel..... Har tro på at alle kiloene forsvinner denne gangen. Skal ikke bli gravid 7 uker etter fødsel denne gangen;)

Skrevet

Uke 30 og lagt på meg 2 kg. Litt bekymret for for lite vektøkning, men jordmor beroliget meg med at ungen tar det den trenger uansett.

Skrevet

begynte men 32 uke i dag. Har lagt på meg 14 kg. Ser med skrekk på dei siste vekene.. Får bare håpe det går fort av etterpå !!

Skrevet

12 kilo

kommet J***** mye vann de siste dagene siden jeg ble veid, så mulig det er mer.. Veier nå 1kilo mer enn jeg gjorde dagen før fødsel med forrige :/

Skrevet

6,5 kg i uke 32

Skrevet

Sist jeg var på vekten var i uke 30, da hadde jeg lagt på meg 1,8 kg. Ikke fullt 2 kg altså!! Men ungen vokser normalt :) Får UL hver 14. dag :)

Skrevet

Jeg har lagt på meg 9 kg.

Skrevet

31 fullgåtte i morgen. Gått opp 6,5 kg. Men har ingen tegn til vann i kroppen enda. For mange bidrar jo det til vektøkningen. Synes jeg har gått opp litt lite, men babyen vokser fint, så jeg orker ikke starte med å proppe i meg masse mat jeg ikke har lyst på bare for å gå opp mer. Men har gitt mannen min beskjed om at han må passe på at jeg får i meg nok mat etter fødselen. Er litt redd for å bli helt skrapa når ammingen starter. Men disse målingene våre er vanskelige å sammenlikne. Jeg ligger nok i nedre skala på vektøkning, men på SF målet har jeg ligget over grønn sone ved begge målingene.

Skrevet

er 30+2 og har gått opp 9,5kg. Både jeg og babyen vokser, men satser på at jeg går ned igjen etter fødsel. Koser oss med god mat denne tida her, også er jeg jo veldig fysen på alt som er søtt he,he.

Skrevet

herregud, er 30 uker på vei og har lagt på meg 17 kg!!! lagt på meg 6 kg på bare 1,5 mnd. og enda har jeg 10 uker igjen!! gruer meg til å slite med de kiloene etter fødsel. men det SKAL bort. må prøve å være flink disse siste ukene da.

Skrevet

Har også lagt på meg ca 17 kg, så du er ikke aleine om den! =) har tenkt det samme, enda er det 10 uker igjen... ikke lett å holde vekten nede når bekkenløsningen gir en passiv livsstil... men men. Vi får jobbe desto hardere når den lille kommer. Verdensmester på trilleturer! =) Godt vi føder på beste årtiden, med alle de varmeste månedene forran oss!

Skrevet

Må bare si at det er _utrolig_ deilig å lese om alle dere andre som også har gått opp like mye som meg. Da er vi nok helt normale alle sammen ;-) Er 34+0 i dag og har gått opp 15 kilo. Her er det tydelig ikke bare baby heller. Dro på meg en gravidebukse som jeg ikke har brukt på en stund og den var _noe_ trang å få over rompa, for å si det slik... Oh... 6 uker igjen! Halleluja! Jeg vil ha tilbake kroppen min som kan gjøre alle de tingene jeg er vant til å gjøre!

Skrevet

Har akkurat tredd inn i uke 32 og har gått opp 9 kg

Skrevet

Hei.

var hos jordmor og veide meg i dag.Veldig fornøyd med at vekten har stått stille de siste 2 ukene:) Er 32+4 i dag:)

Så har lagt på meg til nå 8 kilo,1kilo fra det jeg var når jeg fødte sist:(

Men men vi får ta det med et smil:) Ikke bare jeg som ligger på meg her i huset:)

Sist så gikk no far og opp sin del og vell så det:) Og han har ikke ammet de av igjen:):):):):)

Så jenten vår på 3 går rundt å sier mamma har baby i magen,pappa har bare stor mage:)

Må le litt då ja:)

Skrevet

Vært på kontroll i dag og har nå lagt på meg 5 kg, akkurat like mye som med førstemann i samme uke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...