mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Hadde det sist svangerskap også,da fra uke 25.. Denne gangen starta de i uke 13,men alt er i orden.. De siste dagene har de riktig nok blitt vondere og mere regelmessig,men jordmor og lege sier at noen bare har det slik. Er i uke 35/36 så vet jo at det bare er modning..men gud så tungt og vondt!!! Om de kommer mens jeg står,er jeg nødt til å lene meg mot noe eller legge meg ned..Har mye nedpress i tillegg,så dette er slitsomt siden det er så lenge til fødsel. Flere som har vonde kynnere??
Venter nr. 3 i mars Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Ja!!!! De blir bare verre og verre dag for dag, men de er ikke regelmessige. Jeg har tre dager igjen på jobb, og jeg skal være glad når permisjonen endelig starter. Det er ikke så morsomt å måtte bite tennene sammen og krøke seg sammen i tide og utide. Jeg er 36+4 i dag.
nattergal78 Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Ja her og. Har hatt vonde og kraftige kynnere fra ca uke 24-25. Vært delvis sykemeldt. Er nå i uke 33 og ble 100 % sykemeldt til permisjon starter.
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Er i uke 34 og kynnerne blir bare hyppigere og sterkere.
ninsoer Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 jepp. vært sykemeldt siden uke 20.. er nå 31 uker.. å skikkelig vonde og nedpress.. hadde d slik i forje sv. skap oxo.. men gikk 4 dager over.. ingen som trudde d i og me at jeg ha så mye kynnere at de trodde at fødselen va i gang 2 ganger.. å gikk på tabeletter daglig for å ro en kynnerne.. må bruke tabeletter nå oxo... men veldig skjeldnent.. å d er jo godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå