Gå til innhold

Sitter å ser på "Da damene dro"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og de har det jo dritfint på den lille øya. Bare nye hus og alle har det jo fint hjemme hos seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det ser veldig koselig ut!

Skrevet

Jeg hadde flytta dit GLATT! Elsker slike plasser. =)

Skrevet

om vinteren er ofte veien til fastlandet ufremkommelig. blir veldig isolert. evigheter til byen, og Tromsø er jo heller ikke noen stor by. alle vet hva du kjøper på butikken osv

Skrevet

Det er fantastisk der!=) Og så ma jeg bare få skyte inn, for et koselog program!! Bllir helt rørt her jeg sitter.

Skrevet

Hehe, tror du alle i Tromsø vet hva du kjøper på butikken?

Skrevet

Nei, mente butikken på Husøy.

He-he, trodde du jeg trodde det?

Skrevet

Jeg tenkte at det var det du mente, men jeg måtte nå bare spørre, siden du sa at Tromsø ikke var så stort. :P Folk tror ganske mye rart om slike steder.

Skrevet

Vel, tro det eller ei, tettheten av millionærer der er større enn de fleste andre steder her i landet. Så at de har det sånn passe fint er kanskje ikke så rart. =)

Skrevet

Jeg kunne gjerne ha bodd på en såå liten plass. Kommer fra et forholdsvis lite samfunn selv, så...

Det eneste jeg sliter med er å ha et elendig utvalg på matbutikkene. Sliter med det bare vi er hjemme på ferie. Og der hjemme er det fem matbutikker av ganske god størrelse...

Men jeg liker å kunne lage meg den maten jeg liker, og ikke bare leve på rotgrønnsaker, epler og kjøttkaker;)

Sånn bortsett fra det skulle jeg gjerne ha bodd på en sånn plass.

Om andre vet hva jeg handler bryr meg ikke i det hele tatt. Jeg er ingen hemmmelig superhelt, og kjøper ikke så mye jeg trenger å skjule. Ikke på nærbutikken i allefall;)

Skrevet

Å, men jeg har drukket svartkaffe og røkt sigg på kafeen på Husøy, jeg! Fikk skjenn fordi sigarettlukten setter seg i gardiner, men røykte rullings der - ikke by-sigg :)

Og er godt kjent i Tromsø også, og det ER ikke stort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...