prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Jeg tok en Cb i ettermiddag etter jobb (drukket myye kaffe) det er en skyggestrek der.. er 16dager etter mensen, blødde litt men ikke vanlig, med streke menssmerter som jeg bruker å ha.. Men det er fortsatt bare en skyggestrek, den er like bred som de andre strekene på testen, men man må holde den i sterkt lys for å se streken.. Er det bare sånn noen tester blir?? for venninna mi tok akkurat samme test og hennes er heeelt blenda hvit, altså ikke sånn som min.. Hva er dette??? blir helt fjern i hue når jeg leser her inne at folk har fått skyggestreker og IKKE vært gravide.. men må det ikke HCG til for at testene skal i det heeele tatt vise noen strek, eller er det bare konturene som gjør at det er en strek på min der streken skal være?? men igjen så er det IKKE sånn på testen til venninna mi... HJEELP!!
Nullstress;) Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 en strek er en strek:) min var oxo så svak at jeg måtte holde den i spes vinkler for å se om der faktisk var en strek der... ta en test om tre. fire dager, så vil det være meg hcg i urinen din, og testen vil være sterkere:) (om det er noe da, men det tror jeg det er:))
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 men er jo 16 dager over mensen da.. er det mulig at den er såå svak da? blir helt gal i hodet, hadde butikken vært oppe så hadde jeg vært der på flekke;) hehe.. men må sove gjennom heele natten og være på jobb heelt til i morgen ettermiddag før jeg får tatt en ny test, tenk om tenk om ikke.. huff.. jeg som har vært hos tannlege og tatt bilde av tenner osv.. kan det ha innvirkning på fosteret såå tidlig tro??
ønsker sårt en spire Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Men ka mener du m 16 dager over mensen? 16 dager siden du skulle hatt mensen? Eller 16 dager siden sist mensen?
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2009 Jeg fikk "mensen" til tiden sist. eller... en dag over tiden, og da blødde jeg i ca fire dager uten særlig menssmerter (bruker å ha skikkelige menssmerter) men så har jeg blitt så fryktelig dårlig form, slapp, konstant trøtt, sliten og svimmel.. så tok jeg en test fordi jeg ikke har funnet eggløsning hittil i syklusen min, noe jeg bruker å ha fast 14-15 dager etter mens, og nå er jeg 17.. så da tok jeg en test for tankene ebgynte så svirre litt her.. og den er suuuuper svak, men det gikk ann å ta bilde med mobilen og venninna mi så også streken, og ho hadde ikke sånn strek i det hele tatt på testen sin... så begynner jo å lure litt.. Sist jeg var gravid med prinsessa mi også, så fikk jeg kjempe svaak positivt resultat 5uker på vei, da hadde jeg også hatt litt blødning rundt mens, men mindre enn jeg hadde nå da..
ønsker sårt en spire Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Aah i see i see da skjønner eg hmmm.. Min var super svak og.. Så svak at eg ikke kunne ta bilde av den.. Så da virker jo din mer lovende:) krysser fingrene:) tror ikke eg e gravid egentlig.. Men guuud kor glad eg hadde vært hvis eg var det:) vært sykemeldt i to uker no,inne i min tredje no. Pga kvalme og hodepine.. Pluss null energi.. Så hadde vært kjekt hvis det var en sånn grunn til at eg e sånn hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå