Gjest Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Jeg kommer helt ærlig ikke på stort, for han fins ikke romantisk. Men engang jeg kom hjem fra jobb (før vi fikk barn), jeg hadde jobbet sent og han hadde laget telys hjerte på gulvet og laget pasta. Han var også ganske romantisk da han fridde til meg Er vel det jeg kommer på i farta.
Holly❄️ Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 han finnes ikke romantisk, så her er det ikke mye å skryte av.. hehe, det jeg kommer på er den gangen jeg skulle kjøre hjem fra besøk 40 mil unna, og kom hjem midt på natta.. holdt på å få sjokk når jeg kom hjem, for jammen hadde han ikke vasket ned hele leiligheten gitt!! (Han er ikke flink til å hjelpe til hjemme i det hele tatt, så det var litt av et sjokk!!) Jeg sto og lo og smilte i stua helt alene, midt på natta Ellers fikk jeg ei rose i syden en gang, men det var etter at min stesvigerfar gav meg ei først.. så han følte vel han måtte:P Utover det kommer jeg rett å slett ikke på noe....
3b@rnsmor-30* Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 er nok ikke så mye her heller... men han var veldig romantisk da han gikk ned på kne og fridde til meg for 5 år siden...
Blå + en i magen Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Hmm.... det jeg husker best; jeg lå og sov, da jeg våknet hadde jeg et nydelig smykke rundt halsen som heter "vi to". Formet som en jente i hvitt gull og gutten er i gult gull. Med liten diamnt på... Synes det var søtt at han hadde tatt det på når jeg sov...
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 En kveld jeg var veldig sent hjemme for et års tid siden kom jeg opp på badet og fant et papir hengende på speilet. Der haddehan tegnet et hjerte og skrevet veldig fine ting til meg inni hjertet, vil ikke gjengi hva, det er privat, men ble veldig, veldig rørt ja :-) Kom helt ut av det blå liksom.
*Rutletutt* Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Har en veldig romatisk samboer, faktisk:o) Som da han kjøpte hus til oss...vi hadde sett på et hus, og jeg var vel ca 6 mnd på vei med Tobias. Vi leide en leilighet hos søsteren hans og hadde veldig lyst å finne oss et hus og få flyttet inn før babyen kom. Vi var som sagt på visning på et perfekt hus og han la inn bud dagen etter - men selger presset prisen opp og ville ikke godta maxbudet vårt....jeg ble ganske skuffet, men greit nok - vi fikk fortsette å se. Var på jobb den dagen. Jobbet deltid på Vero Moda ved siden av studiene. På ettermiddagen kom hun som jobbet i blomsterbutikken på kjøpesenter ned med en stor bukett hvite roser og et kort. Hun spurte etter xxx (meg) og Tobias (vi hadde jo bestemt navnet på gutten i magen;o). Fikk blomstene og leste kortet: "Til xxx og Tobias - gratulerer med nytt hus - Elsker dere, Klem fra xxx" Full i hormoner som jeg var begynte jeg å sippe av lykke, he he - men det var virkelig en superromatisk ting å gjøre og veldig typisk samboeren min:o) Han var også romantisk da vi fikk Tobias. Han ble jo veldig rørt og stolt da sønnen ble født og alt gikk bra (var litt styr med fødselen som endte i hastesnitt). Han kom på besøk dagen etter med verdens største blomsterbukett og et aldeles nydelig diamantsmykke! Da han fridde var det veldig romantisk også, med frokost på sengen (min 30-årsdag) fra ham og Tobias (jeg var høygravid med Milla) og levende lys og blomster, ned på kne og holdt frem den mest perfekte diamantring jeg har sett! Full i hormoner (igjen;o)) og lykkelig begynte jeg bare å tute og klarte nesten ikke svare, he he;o) Han er ellers veldig romantisk og husker på meg med små oppmersomheter selv om det ikke er noe "grunn" til det, som en stor bukett roser en helt vanlig dag fordi jeg er veldens beste samboer og mamma for eksempel:o) Føler meg veldig heldig, jeg:o) Bare håper det fortsetter etter vi har giftet oss;o)
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Romantisk og romantisk... det er hvertfall det fineste han har gjort for meg og kan vanskelig toppes....: Vi ventet vårt første barn, men det endte i en veldig langvarig MA, med mange bitre tårer, falske forhåpninger og knuste håp. Dagen etter jeg blødde ut det som skulle vært vårt første barn, så lot han meg sove lenge. Og da jeg våknet, hadde han bakt rundstykker, laget kakao, handlet roser, en liten "Love You"-bamse og en film jeg ønsket meg. Og jeg måtte pent sitte meg ned med pledd på og kakaoen i hånda resten av dagen. Jeg følte meg som en prinsesse og trengte virkelig den omsorgen han viste meg da. Han er alltid snill, men den dagen strakk han seg ekstra langt for min del. Åh, go'ingen min, jeg blir nyforelsket bare av å mimre litt! =)
*Rutletutt* Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Må vel nevne at han fikk huset til det vi bydde - selgeren ga etter;o) Han kjøpte det ikke for mer enn vi ble enig om på forhånd altså, he he;o)
*Rutletutt* Skrevet 3. februar 2009 #9 Skrevet 3. februar 2009 Ååå...det var snilt da - ble helt rørt:o)
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 Åh, så søt han er! Jeg hadde begynt å grine jeg også om jeg hadde fått både roser og hus! =)
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #11 Skrevet 3. februar 2009 jeg sitter her med tårer i øynene over hvor søte mannfolka til Rutletutt og Olgamor er jeg... (jeg jeg er hormonell)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå