Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 NB!NB!NB! ser du vet at vaskemaskina kan begynne å brenne. så du utsetter deg og dine barn for brannfare hver eneste natt!!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 mange som har prøvd å forklart henne det, men hun fatter ikke poenget!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 forstod det som at grunnen til at hun tok opp brannforskriftene var at hun ikke hadde lov å ha den på om hun ikke var i leiligheten jeg? men det er jo selvfølgelig et godt poeng å ikke ligge å sove mens maskinen går også..., men da bryter hun altså ikke DEN loven..., men den om ro... om det er forsvarlig eller ikke er jo en helt annen sak.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 la inn et innlegg om dette for 3 år siden. jeg var så trøtt å tett at jeg glemte å skru av vaskemaskin før jeg la meg. det endte med at det begynte å brenne kl tre på natta! var så utrolig heldig at jeg våknet av alarmen å ikke sovnet inn i røyken! har aldri vert uforsiktig etter det for å si det sånn. om du driter i deg selv så tenk vaffal på barna dine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå