Gå til innhold

Hva er det med lillegutten min tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 4 mnd. alltid blid og fornøyd. gråter bare hvis han er trøtt.

igår fikk han feber, 39,1, hadde feber hele dagen og i natt. idag hadde han 37,6.

og han gråter og gråter. sov ikke mere enn maks 1 time av gangen hele natten, våknet og bare gråt og gråt.

gråt mye idag og, selv om han ikke hadde feber. har lagt seg for natta nå, men våkner 1 gang i halvtimen, bare gråter, selv om jeg har han på armen.

han må jo ha vondt et sted, :o(

storebror på 1,5 år, har akkurat hatt influensa eller hva det var, med feber, oppkast, diare. men lillegutt har ikke oppkast.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AKKURAT slik har min prins på 4,5 mnd også vært de siste to dagene, spesielt nettene. Sist natt HYLTE han nesten uavbrutt natten gjennom. Ingenting hjalp, hverken pupp, trøst eller bæring i alle mulige stillinger... Feber på 39,5. Tydelig at han hadde vondt, men ikke luftsmerter, heller ingen tenner på gang. Jeg følte meg helt desperat, og ante hverken ut eller inn. Han har aldri vært sånn før.

Her i huset har det også vært mye sykdom i det siste. Far med influensea, bror og søster med feber. Men det var jo i forrige uke...

Skrevet

ja det er frustrerende og slitsom, jeg har vært inne å trøstet han 4 ganger siden han la seg kl 19. vil ikke ha mat. stakkar. jeg hadde også trengt litt søvn i natt... hehe!

jeg tror han skal få en paracet neste gang han våkner, selv om han ikke har feber, for et sted har han vondt.

Skrevet

Ja, jeg har kjøpt mer paracet i dag. Jeg gav en i natt. Den satte ned feberen, men han hadde liksom like "vondt" et sted. Det er så rart, for han har hele tiden vært en svært rolig og tilfreds gutt. Det må jo være noe influensalignende antar jeg. Men ingen prikker, utslett eller særlig tett nese heller.

All sympati til kollikk-foreldre. Håper de får en bedre natt i natten som kommer. Søvn er viktig for oss voksne også! I natt måtte jeg sende gubben ut på sofaen. Stakkars mann, skulle på jobb i hele dag, og guttungen skrek nesten non-stop...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...