Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Er inni i min 8 uke, skal på ul. om 2 dager. har veldig lite symp. på dette svangerskapet, borsett fra veldig kvalm når jeg eter fløte is (av alle mulige saker) fått posetiv test hos legen og alle prøvene var fine. Har lest mye om dere som har mista (all sympati for dere tru meg, har vært igjennon det samme en gang) men er så redd for at det ikke er noe der,tom fostersekk osv. Føler at magen har vokst men er nå kjempe redd for at dette barnet ikke "blir" noe av. noen som kan trøste meg???
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Jeg hadde ingen symptomer i noen av mine svangerskap. Kunne ikke kjenne at magen var vokst i uke 8 heller. Har gått fint begge gangene likevel.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 slapp heeeeelt av!! helt normalt å være sånn bekymret du er nå men det går så bra skal du se:))
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Takker, kjenner jeg er heilt kvalm innvendig gruer og gleder meg så, men uff jeg håper virklig at det er en liten der inne, At det er en liten som kommer ut om cirka 33 uker.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Når jeg fikk positiv test så hadde jeg bittelitt vondt i puppene (fant ut at jeg var gravid når jeg var 4+3) Noen dager etter pos. test kjente jeg ingenting lenger! Begynte å blø(5+?? på vei)Var for tidlig å se no på UL! Blødningene stoppet fort, jeg dro på ferie til utlandet dagen etter! Begynte å blø der å!Hadde panikk, men kunne ikke gjøre noe! Nå jeg kom hjem trodde jeg ikke den lille i magen levde mer siden jeg hadde blødd fler ganger å ikke hadde noen symptomer på at jeg var gravid i det hele tatt!! Tok blodprøve for å sjekke hormonnivået, å gjett hva det var? Skyhøyt! Jordmoren på sykehuset sa at det egentlig ikke var vits i å ta UL for fosteret levde når hormonnivået var så høyt, selvom jeg ikke kjente noe! Men hun sa også at vi skulle ta UL for å roe meg enda mer! Der så jeg min lille skatt som lå å sprellet med beina å viftet med armene, å det bittelille hjertet slo som bare det:)Var da 9+ noen dager. Begynte å gråte fordi jeg ble så glad jeg:) Å nå har jeg liten skatt på 11 mndr som ikke kunne vært mer fantastisk:)!! Det er nok ganske mange som ikke har symptomer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå