Gå til innhold

Sabeltann-show i dyreparken


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestillt billetter til oss i juli, noen som har vært på show kl 23 som har noen tips og erfaringer å komme med?

 

Ungene våre er store, 5 og 8 år - det å være våken så sent er null problem :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikkje vore på showet sjølv enda, men har hørt at det kan være godt å ha med tepper i en sekk, for det kan bli kaldt å sitte i ro såpass lenge, når ein er trøtt i kroppen.

Ellers ha med litt mat og drikke vist ein ikkje vil bli ruinert på at som er til salgs ;)

Skrevet

Takk for tipset, teppe blir sikkert en suksess. Og litt mat/drikke/snop for å slippe å stå i kø for å bli ruinert :-)

Skrevet

Ha med sitteunderlag, pledd og godt med tøy. Mat og drikke er også smart:))

Skrevet

Som de andre sier her; Ta med varmt tøy + noe å sitte på. kan bli litt hardt - og kaldt å sitte på de trebenkene så lenge. Og regntøy!! ;) Lurt å ha med mat og drikke. Er "milevis" med kø for å få kjøpt noe.... Gled dere! Showet er utrolig bra! Vi har også bestilt billetter, for 3. året på rad;)

Skrevet

henger meg på TanteBassa.

Vi var i fjor, og en halv time før det begynte ble det høljregn.... så vi var litt bekymra når de sa over høyttaleranlegget rett før start at om det ble enda værre og mye lyn og torden måtte de stoppe showet pga lyd-utstyret....

heldigvis så i hele. men ble gode og våte... selv med regntøy.

Skrevet

Tja... kan fortelle hva jeg vil gjøre neste gang :

Være tidlig ute !! Bor man som oss på andre siden av veien og ikke på Noas Ark er det stykke å gå , for det er inngangen der v NA som er åpen på kvelden.

De hadde i sommer en "rar" måte å selge fra bod, man betalte et sted og henta varene et annent.

Varme klær og noe og sitte på også lurt.

 

Du har ikke baby med, men et tips til de som skal ha med små.

Ha en godt gjenkjennelig vogn .. Jeg var glad jeg slapp å lete fram en sort vogn i mørket på vognparkeringen.. Ingen lett oppgave sånn som vognmoten er nå.. hehe

Skrevet

Tusen takk for supre tips alle sammen :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...