Gå til innhold

kunne DU tilgitt det?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter å ser på oprah nå. der er det en far som har opplevd noe av det aller værste. han eldste sønn har skutt og drept hans kone og yngre sønn... altså en som skøt sin bror, mor og far. bare faren som klarte seg...

jeg satt akkurat å tenkte på at jeg kunne ALDRI tilgitt den som tok fra meg men ektefelle og sønn!!! men hva om den personen som tok fra meg dette er mitt eget kjøtt og blod.....

ikke at jeg ser noe grunn til å frykte dette, tror ikke det kommer til å skje her, men tenk deg de tankene til denne faren da... ans eldste sønn sitter på dødscella og venter på henretting.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser på det jeg også. Det går ikke ann å tenke seg engang.. men s¨å jo rimelig psykopat ut han sønnen da.. Var noe med øynene hans. Jeg fikk hvertfall frysninger..

Men han er jo sønnen hans. Forferdelig..

Skrevet

Har ikke peiling, har ikke lyst å sette meg inn i situasjonen.

Skrevet

Hvorfor gjorde han det?

Hilsen en som ikke har sett på opera i dag

Skrevet

han følte seg ikke godtatt og elsket..... hatet beg da han gikk på vidregående, så en dag gikk det litt langt.....

Skrevet

Om jeg hadde tilgitt? Vanskelig å si. Kanskje ikke med det første. Men hadde like fullt elsket min eldste sønn selv om han hadde gjordt noe så grufult. Og hadde ikke ønsket at han skulle blitt henrettet som straff, selv om han hadde "fortjent" det.

Skrevet

Det er helt umulig å sette seg inn i den situasjonen. Tilgivelse er ofte nødvendig for offer, og det kan være umulig å komme videre uten. Tror jeg kan tilgi mye, men aner ikke hvor grensen går.

Skrevet

Umulig å sette seg inn i...En jeg kjenner be knivstukket av sin egen sønn. Han lå lenge å svevde mellom liv og død, men ble heldigvis (nesten) helt frisk. De har i dag et nært fohold. Sønnen var meget syk, og var ikke "seg selv" da han gjorde det.

Skrevet

det må være utrolig tøft!!!! det ar jo sønnen hans selv om han gjorde det han gjorde. jeg tror kanskje ikke jeg hadde tilgitt det, men jeg hadde fortalt han at jeg elsket han og ønsket å være der for han i tiden før han ble henrettet..... jeg hadde ikke kuttet hånden av han, men tror ikke jg hadde TILGITT.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...